וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדילס כבר מקבל גיבוי

אסף שקד

27.8.2006 / 17:53

שעות לפני המשחק הראשון של העונה, ומחול השדים סביב אוסי ארדילס לא נרגע. ההנהלה דוחה את השמועות על פיטורים, אבל שחקן בקבוצה קובע: "הוא לא מתאים לבית"ר". רק ניצחון על מכבי תל אביב (20:50, ערוץ 10) ירגיע את הרוחות

משחק פתיחת העונה של בית"ר ירושלים יתנהל היום בצל לחץ כבד על השחקנים ובעיקר מאמנם, אוסוואלדו ארדילס. בימים האחרונים מתנהל מחול שדים סביב המאמן הארגנטינאי והשמועות על סיום דרכו צצות כמעט בכל ידיעה העוסקת בקבוצה, בעיקר מאז ההדחה מגביע אופ"א. גם בסטנדרטים קצרי הסבלנות של הכדורגל הישראלי מדובר במצב חריג, לאור העובדה שמדובר במחזור הראשון בליגה.

לפני המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ניסה גורם בהנהלת בית"ר להרגיע את הרוחות: "אוסי ארדילס הוא מאמן בית"ר והוא ימשיך להיות כזה גם אם נפסיד היום למכבי ת"א. רק התחילה הליגה וכבר מתחילים להריץ שמועות שהוא לא ימשיך כאן. הנהלת בית"ר נותנת גיבוי לארדילס ואין שום סיבה שאחרי משחק ליגה אחד נחרוץ גורלות. אחת הסיבות להצלחה זה שקט תעשייתי ולא החלפת מאמן ושחקנים כל שני וחמישי".

בעוד ההנהלה מנסה לשדר שקט ורוגע, דווקא השחקנים מעלים את מפלס הלחץ. חלקם מביעים אי אמון במאמנם. "ארדילס לא מתאים לבית"ר", אומר אחד השחקנים, "ויש שחקנים אצלנו שלא מסתירים את המחשבות שלהם ומשתפים את כלי התקשורת. זה כמו כדור שלג שמתגלגל וברגע שהוא מתחיל הוא לא נעצר. יש עלינו לחץ עצום בגלל אותה ביקורת חריפה על ארדילס ועל צורת המשחק שלנו, אבל לדעתי שחקנים מקצוענים לא צריכים לבכות על המאמן בתקשורת, אלא לדבר על המגרש. אני מאמין שכל בלוף בסופו של דבר מתגלה, ואם ארדילס לא מתאים זה יתגלה על המגרש במוקדם או במאוחר ללא עזרת השחקנים שיספרו לעיתונאים על ההרגשה שלהם".

וישנו גורם נוסף ששומר על שתיקה, ארקדי גאידמק. אחרי ההפסד לדינמו בוקרשט התברר כי מאמן הכושר טבריוס דאראו יחזור לקבוצה, עדות ראשונה לחוסר שביעות הרצון בסביבתו של הבעלים ממצב הקבוצה. בחלק מכלי התקשורת התפרסם כי מקורבים לבוס טוענים כי הפסד למכבי ת"א עלול לגרור זעזועים לזעזוע. כך שבסיכומו של דבר, בין הנהלה שמעניקה גיבוי, שחקנים ממורמרים ובוס שטרם פצה את פיו, מומלץ לאוסי ארדילס לחסל את הספקולציות, ופשוט לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully