וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אלון ששון זכה במדליה בגביע העולם בבאקו

27.8.2006 / 17:43

הג'ודוקא הישראלי זכה במדלית הארד בטורניר באזרבייג'אן והשלים את החגיגה של גל יקותיאל ולירז בן מלך, שזכו במדלית כסף

המשלחת הישראלית לטורניר גביע העולם בבאקו, אזרבייג'אן בג'ודו, השלימה היום (ראשון) הופעה מכובדת מאוד, כאשר שלושת הנציגים בכחול-לבן זכו במדליות.

אחרי שגל יקותיאל ולירז בן מלך זכו אתמול במדלית הכסף, הגיע תורו של אלון ששון (עד 90 ק"ג), שזכה במדלית הארד. ששון, שזכה בשנה שעברה באליפות אירופה לצערים, חגג למעשה את המדליה הראשונה שלו בטורניר בוגרים. בדרך למדליה הוא ניצח בארבעה קרבות. איגוד הג'ודו חגג 3 מדליות בטורניר בינלאומי ללא אריק זאבי ויואל רזבוזוב.

ששון פתח את התחרות בניצחון באיפון על אמירמזוב (אוזבקיסטאן) ונוצח בסיבוב השני על ידי רמזדה (אזרבייג'אן), שהמשיך לחצי הגמר. בבית התנחומים רשם ששון שלושה ניצחונות נוספים בדרך למדליה על נורו הקזחי באיפון, אליאב (אזרבייג'אן) ביוקו ועל נורסימוב הרוסי באיפון מדהים. הזכייה במדליה מכניסה את ששון לסגל האולימפי הבכיר.


שוקי קואז, מאמן הבוגרים התייחס להישגים של יקותיאל וששון: "גל ממשיך לגלות יציבות שמתבטאת בעובדה שמעבר ל-3 מדליות שהשיג השנה בסבב, הוא הגיע מוכן לרוב הטורנירים וכמעט את כולם הוא סיים מדורג. לגבי ששון, זו מדליה ראשונה שלו בבוגרים שהיא תוצאה של כשרון והשקעה של הספורטאי באופן אישי ושל המערכת המקצועית שהאמינה בו ושלחה אותו למספר גבוה יחסית של טורנירים ומחנות אימון בחו"ל. בהשקעה נוספת נזכה ממנו בעתיד לעוד הרבה מדליות בתחרויות בוגרים."


פבל מוסין, מאמן נבחרת הנשים התייחס להישג של לירז בן מלך: "אני מאוד שמח על המדליה של לירז ועל החזרה שלה לכושר. אנחנו מתקדמים בהתאם לתכנון שלנו. אני מקווה שג'ודוקאיות נוספות כמו מיכל פיינבלט, אליס שלזינגר, טניה סימן טוב ואחרות ישיגו הישגים בטורנירים לבוגרות בשנה הקרובה. בכוונתנו לשלב בשנה הבאה את הג'ודוקאיות הצעירות בעיקר בטורנירים של בוגרות על מנת לנסות ולהשיג קריטריון לבייג'ין 2008 ."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully