וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן - מחיה הרוח האנגלית

27.8.2006 / 14:02

מנג'ר נבחרת אנגליה בונה נבחרת לפי המודל של צ'לסי, עובד על הרוח הקבוצתית ומטפח את הקשר עם המועדונים. פרדיננד בספק לשבת

מנג'ר נבחרת אנגליה הטרי, סטיב מקלארן, חשף לאחרונה את תוכניותיו בנוגע לעידן פוסט סוון גוראן אריקסון. מקלארן, בראיון שנתן ל'סאנדיי מירור', הדגיש את חשיבות הרוח של הקבוצה ואת הקשר שהוא רוצה לטפח בינו לבין המנג'רים והקבוצות מהן מגיעים השחקנים לנבחרת.

הג'ינגי החייכן לא חסך שבחים מעמיתו, ז'וזה מוריניו וטען כי המודל שלו לבניית הנבחרת היא צ'לסי. מקלארן, שמעריך מאוד את עבודתו של המנג'ר הצבעוני של המיליונרים, אמר: "מאז שמוריניו הגיע לממלכה הוא מדבר רק על הרוח והעבודה הקבוצתית וזה מה שאני רואה לנכון כדבר החשוב ביותר".

בניגוד למאמנים אחרים בפרמיירליג, מקלארן מצוי ביחסים טובים עם הפורטוגלי: "מוריניו הוא אדם מיוחד לדבר עמו".

המנג'ר, שהיה עוזרו של סוון גוראן אריקסון ואימן במקביל את מידלסבורו אותה הוליך לגמר גביע אופ"א, טען כי בקדנציה הנוכחית הוא ינסה לטפח את הקשר עם הקבוצות והמנג'רים שלהן: "זהו המפתח להצלחה. אפשר ללמוד את כל הפרטים הקטנים על השחקנים מהמנג'רים".

מקלארן לא רק בונה נבחרת, אלא מנסה לחיות את הרוח האנגלית בה: "אני רוצה שתהיה אצלנו אווירה של מועדון. מועדון הנבחרת. הדרך היחידה לעשות כן היא על ידי תקשורת ישירה עם האנשים שעובדים באופן יומיומי עם השחקנים. אמרתי לשחקנים: אתם רצים בשני מסלולים מקבילים, במועדון שלכם ובנבחרת, לכן אתם מחויבים לחשוב בשני הכיוונים".

מקלארן אף אמר: "אמרתי לשחקני: תמיד תאמרו לעצמכם מה אני צריך לשפר במשחק שלי כאשר אני נקרא לדגל? לעיתים דברים מהותיים יכולים להישכח מעת לעת".

לעת עתה נהנה מקלארן מיחס חיובי של הקבוצות: "כל המועדונים שמחים לשתף פעולה. אנחנו שואלים את שחקניהם, לפיכך זה לטובתם לדעת מה היחס והטיפול שהם מקבלים בנבחרת".

עוד התייחס מקלארן לגבי זימונו של אנדי ג'ונסון, חלוצה של אברטון, לסגל הנבחרת וכן לגבי אי הכללתו של תיאו וולקוט, לקראת המשחק הקרוב במוקדמות אליפות אירופה 2008 נגד אנדורה ביום שבת: "לאנדי יש ניסיון ואני מצפה לראות אותו בפעולה". לגבי וולקוט: "אנחנו עוקבים אחרי תיאו, אבל הרגשתי כי הוא צריך לצבור ניסיון לפני שאני אזמן אותו. יש לו פוטנציאל גדול להצליח ולפרוץ".

המנג'ר סירב להפחית בחשיבותה של הנבחרת מן המדינה הקטנה השוכנת בסמוך לספרד: "זהו המשחק השני שלי ואנחנו חייבים לפתוח את הקמפיין ברגל ימין. בין אם זה ברזיל או אנדורה אנו חייבים להוכיח את עצמנו".

פרדיננד בספק לנבחרת אנגליה

בלם מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד, עשוי להחמיץ את שני משחקי הפתיחה של נבחרת אנגליה במוקדמות יורו 2008, מול אנדורה בשבת ומקדוניה ברביעי. פרדיננד, שנפצע בבוהן במשחק הניצחון על ווטפורד (1:2), יעבור היום (ראשון) בדיקה שתקבע סופית את מצב כשירותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully