וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול נשאר בארסנל, רייס לא רוצה לשחק יותר באנגליה

27.8.2006 / 12:44

אחרי ברוגז מתמשך, החליט המגן להישאר בתותחנים ותקע את צ'לסי. רייס: "רוצה לחזור לספרד, בשביל זה אומר כן לאתלטיקו, ריאל או סביליה"

מגן ארסנל הסורר, אשלי קול, החליט להישאר תותחן עונה נוספת. קול, שנלחם כל הקיץ בהנהלת ארסנל בשל רצונו לעבור למיליונרים בכחול מצ'לסי, כבר הודיע על החלטתו למנג'ר ארסן וונגר. מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו, שכבר הציע 16.7 מיליון ליש"ט על המגן, היה לחוץ לסגור את העסקה עד תום מועד ההעברות ביום חמישי בחצות, וההחלטה של קול השאירה אותו בבעיה גדולה.

מנגד, חוסה אנטוניו רייס הצהיר סופית כי הוא לא רוצה לשחק יותר באנגליה, משמע לעזוב את ארסנל. "היו הרבה שמועות, אבל דבר אחד ברור: אני לא רוצה לשחק בלונדון יותר", אמר החלוץ הספרדי למארקה. "אני רוצה לחזור לספרד, לא רוצה לשחק יותר באנגליה. יש דיבורים עם אתלטיקו מדריד. אני רק רוצה לחזור לספרד, בשביל זה אני אומר כן לאתלטיקו, ריאל או סביליה".

ארסנל ומנצ'סטר יונייטד במרדף אחרי קפטן ווסטהאם, נייג'ל ריו קוקר, בניסיון לרכוש אותו עוד לפני תום מועד ההעברות. וונגר בונה על קפטן הנבחרת עד גיל 21 כמי שיעבה את מרכז השדה שלו, בעוד מנצ'סטר יונייטד רואה בקוקר תכנית מילוט, במידה ולא תצליח להעביר אליה את אואן הארגריבס מבאיירן מינכן.

רדנאפ עשוי לספוג עונש השעייה

מנג'ר פורטסמות, הארי רדנאפ, עשוי לספוג עונש השעייה מההתאחדות האנגלית בעקבות החשדות לכאורה כאילו הימר על מעבר שלו לאימון פומפי בדצמבר 2005. בעקבות החקירה העביר רדנאפ לחוקרים האנגלים את תיעוד שיחות הטלפון שלו, אך בהתאחדות האנגלית שוקלים לתבוע אותו משום שלטענתם הוא אינו מסייע להם בחקירה.

* מידלסברו זועמת על טוטנהאם, שמעוניינת להחתים את סטיוארט דאונינג, והשיבה לה בהתעניינות בקשר ההתקפי ארון לנון. הספרס מוכנים לשלם 10 מיליון ליש"ט על דאונינג, 4 מיליון יותר מהסכום אותו דחו במידלסברו בקיץ שעבר.

בבורו זועמים, כאמור, והיו"ר קית' למב מחזיר באותו מטבע: "זה היה ניסיון לערער את דאונינג. אנחנו יותר ממעוניינים לרכוש את לנון מאשר למכור את דאונינג, כי אנחנו נחושים לקחת את הקבוצה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully