וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאראו אמור לנחות בשני ולהצטרף לבית"ר

אסף שקד

25.8.2006 / 11:13

התנאים הכספיים עם המומחה לפיזיות מהעונה שעברה כבר סוכמו, ארדילס לא היה בסוד העניינים. דאראו יעבוד בצוותא עם דרור שמשון

טבריוס דאראו, המומחה לפיזיות של בית"ר ירושלים בעונה החולפת, ינחת ביום שני בארץ ויחזור לקדנציה נוספת בקבוצה. דאראו הצרפתי, שהגיע לפני כתשעה חודשים לבירה, הוא בעל ניסיון רב בקבוצות גדולות באירופה וסגנון עבודתו המיוחד זכה לשבחים גם בבית"ר ירושלים.

עד לפני כחודש וחצי היה נראה כי דאראו ימשיך עונה נוספת בבית"ר ירושלים, אך לאחר שיחה של הצרפתי עם ארדילס, החליט הארגנטיני כי הוא אינו מעוניין בשירותיו של המומחה לפיזיות. אלא שמאז סובלים מרבית שחקני בית"ר מכושר לקוי וזאת בעיקר עקב הגעתו המאוחרת של מאמן הכושר, דרור שמשון, לקבוצה.

כעת, לאחר ההפסד לדינמו בוקרשט, בו בעיית הכושר הלקוי של השחקנים שוב באה לידי ביטוי, החליטו בקבוצה לחזור לאפשרות שדאראו ישתף פעולה בצוותא עם דרור שמשון. על פי התכנון, דאראו יקבל מארדילס פרק זמן נרחב על מנת לעבוד עם השחקנים. בעוד שדרור שמשון יעבוד על הכושר הגופני הכולל ריצות למרחקים, ספרינטים ושאר תרגילי סיבולת לב-ריאה, דאראו יעבוד במקביל על הפיזיות של השחקנים, הקורדינצייה, החדות ושאר החסרונות.

התנאים הכספיים עם דאראו כבר סוכמו ולקראת יום שני הוא אמור לנחות בארץ ולהתחיל בעבודתו. ארדילס, אגב, לא נשאל הפעם לגבי הצטרפותו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully