וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפעמים חלומות מתגשמים

27.8.2006 / 15:48

ארה"ב נראתה כמו לפני עשור, טחנה את אוסטרליה 73:113 ועלתה לרבע הגמר מול גרמניה, שעברה את ניגריה. צרפת תשחק מול יוון

לאחר שארבע עולות לרבע גמר אליפות העולם בכדורסל הוכרעו בשבת, הצטרפו היום (ראשון) ארבע האחרות, ארצות הברית וגרמניה וצרפת ויוון, שתשחקנה ביניהן ביום רביעי.

נבחרת ארה"ב, שלא התאמצה מדי עד כה, שלחה מסר חריף לארגנטינה ולספרד, המכשולים העיקריים בדרך לזכיה באליפות, עם ניצחון מוחץ - 73:113 על אוסטרליה. הבריחה האמריקאית התבצעה לאחר רבע ראשון צמוד, ממנו ירדו שחקניו של מייק ששבסקי ביתרון 23:27. ברבע השני הם לא השאירו סיכוי, הפעילו את המכבש ההגנתי שאנו רואים מהם בכל המשחקים באליפות, וסיימו את הרבע בתוצאה של 6:32, כדי לרדת למחצית ביתרון 30 נקודות - 29:59. האוסיז קלעו רק שני סלי שדה ברבע השני. המחצית השניה הפכה לגארבג' טיים ולזמן להטוטים. בשלב מסוים הוליכו האמריקאים ב-42 הפרש.

שחקני ארה"ב קלעו ב-54 אחוזים מהשדה ו-52 אחוז מחוץ לקשת (14 מ-27) בדרך למפגש עם גרמניה ודירק נוביצקי. חמישה משחקניהם סיימו עם ספרות כפולות במאזן הנקודות: כרמלו אנתוני קלע 20 נקודות, ג'ו ג'ונסון תרם 18, דווין וויד הסתפק ב-15 ושיין באטייה וכריס בוש הוסיפו 12 נקודות כל אחד. את רשימת קלעי אוסטרליה הוליך אנדרו בוגט עם 20 נקודות, ובראד ניולי הוסיף 15.

ניגריה החטיאה, גרמניה עלתה

בהתמודדות שפתחה את היום קיבלו הצופים דרמה גדולה בזכות ניצחון של גרמניה על ניגריה - 77:78.

זה היה רחוק מלהיות יפה עבור הגרמנים, אבל ניצחון הוא ניצחון. 2:18 דקות לסיום קלע דירק נוביצקי סל בתוך הצבע, כדי להעלות את נבחרתו ל-71:78 מבטיח. כאן החלה מסכת טעויות ועבירות גרמנית, והניגרים החלו לצמק. איקין איבקווה קלע זריקת עונשין, והתקפה אחת מאוחר יותר גם סל שדה. נוביצקי איבד כדור לצ'מברליין אוגוצ'י, שנשלח שוב לזרוק וצלח בשני הנסיונות - 76:78. מיטאט דמירל איבד גם הוא כדור, ו-35 שניות נשלח טונג'י אוואג'ובי אל הקו. טונג'י קלע את הראשונה והחטיא את השניה, במה שהתברר כהחטאה שסיימה לניגריה את הטורניר.

שתי הקבוצות המשיכו לשחק בשלומיאליות ולאבד, ובשניית הסיום עמד אימה אודוקה בתוך הצבע, זרק, החטיא ושלח את הגרמנים לחגוג.

נוביצקי הוביל את קלעי גרמניה עם 23 נקודות, אדמולה אוקולג'ה הוסיף 19. בניגריה בלטו איבקווה עם 22 נקודות, מונקווה עם 16 וטונג'י, שקלע 15 אבל, כאמור, עלה לנבחרתו במשחק.

צרפת העירה את אנגולה מהחלום

סיפור הסינדרלה האפריקאי של אנגולה באליפות העולם הגיעה לסיומו, לאחר ששחקני מדינת היהלומים הפסידו לצרפת 68:62. הצרפתים באו לעבודה, וירדו להפסקת הרבע הראשון עם יתרון 6:17. ההתקפה האפריקאית לא תיפקדה, ואיפשרה לצרפת לפתוח פער של 17 נקודות, שצומק רק בזכות רבע אחרון של 27 נקודות בגארבז' טיים.

איימריק ז'אנו הוביל את צרפת עם 16 נקודות ו-5 אסיסטים, בוריס דיאו ומיקאל גלבאלה קלע 14 כ"א. קרלוס אלמיידה קלע 13 לאנגולה, אולימפו קיפריאנו וקרלוס מוראיס קלעו 12 כ"א.

יוון שיתקה את יאו

כמה דקות של בליץ של אלופת אירופה ברבע השלישי, הספיקה לחבורה המגובשת של פניוטיס ינאקיס להדוף מדרכה את סין ויאו מינג בדרך לניצחון 64:95 והעפלה לרבע הגמר מול צרפת.

סין פתחה טוב את המשחק והגיעה ליתרון שיא של 12 נקודות, אבל רבע שני מצוין של יוון עם 30 נקודות הוריד אותה להפסקה ביתרון 5 (36:41). אחרי ההפסקה עלתה יוון, זו של ההגנה הטובה באירופה, ורבע שלישי של 6:26 השאיר את הסינים, שלא קיבלו הפעם תרומה מספקת מיאו מינג, הרבה מאחור.

תיאו פפאלוקאס הוביל את יוון עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים, וסיליוס ספאנוליס הוסיף 15, מיכאיל קקיוזיס 11 וסופוקליס שחורציאניטיס 10. לסין: שיפנג וואנג 16, פאנגיו ז'ו 12, יאו מינג 10 נקודות (5 זריקות בלבד מהשדה) ו-8 ריבאונדים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully