וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק באימונים, מלא בקרב

ניר איסקוב

27.8.2006 / 13:45

רק עשרה אוהדים נכחו באימון המסכם של מכבי ת"א לקראת בית"ר (20:50, ערוץ 10), אבל בלומפילד יהיה מלא. לוני ערך שיחת מוטיבציה

לעיני 10 אוהדים בלבד במתקן האימונים בקרית שלום, השלימה מכבי ת"א את הכנותיה לקראת המשחק המסקרן היום (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) מול בית"ר ירושלים. מלבד ארז מסיקה הפצוע, יעמוד לרשות המאמן אלי כהן, סגל מלא, לאחר שחוזהו של אבי נמני אושר בבקרת התקציבים.

לפני האימון הקרין כהן במשך שעה ורבע קטעי וידיאו עם ביצועי הקבוצה ויריבתה מחר. המאמן שם דגש עם הליקויים במשחקי מכבי ת"א שנתגלו עד כה לטעמו, וכן על נקודות תורפה שאיתר אצל בית"ר ירושלים.

באימון עצמו תרגל כהן את משה ביטון בעמדת החלוץ השני לצד מיליאן מרדיקוביץ', לאחר שהציב אותו במשחקים הקודמים בכנף שמאל של הקישור. מסתמן כי הפעם יתפקד יוסי שבחון כקשר שמאלי, כשג'ובאני רוסו יאייש את צד ימין, ובמרכז ישחקו איבן ראדזיץ' ואבי נמני, שחוזהו יופקד מחר ברשות לבקרת תקציבים. יובל שפונגין אמור לפתוח כמגן ימני, ואבי יחיאל ישוב לעמדתו המקורית כבלם קדמי.

לפני סיום האימון הגיע גם הבעלים לוני הרציקוביץ', לקרית שלום, והדגיש בפני השחקנים את חשיבות הגעתו בכדי לשוחח עימם לפני פתיחת העונה. הרציקוביץ' בירך את השחקנים לקראת פתיחת העונה, איחל להם בהצלחה וביקש מהם לשכוח את עונת ה"גלאקטיקוס" ולנסות לשמח את האוהדים.

עד כה, בנוסף ל-3,500 מנויים שמכרה מכבי, רכשו האוהדים הצהובים כ-3,000 כרטיסים נוספים למשחק. אוהדי בית"ר קנו כ-2,000 כרטיסים להתמודדות. מחר תיערך מכירת כרטיסים בקרית שלום בין השעות 10:00-17:00. איש העסקים, מאיר שמיר, רכש 20 מנויים לתא הכבוד בשווי של כ-150 אלף שקל, מה שמרמז אולי על השקעה עתידית שלו במועדון.

יוסי שבחון התייחס למשחק באתר הרשמי של מכבי ת"א: "זה נכון שאנחנו לא נראים טוב, גם לא רע, אבל בטח שלא טוב. תפקידו של המאמן לכוון אותנו וגם להרים את הקול אם צריך. אני מאמין שנגיע למשחק מוכנים. אני באופן אישי מחכה כבר למשחק מול בית"ר, אני חושב שזה מבחן מצוין עבורנו בפתיחת הליגה. אני כבר רוצה לשחק בבלומפילד מול יציעים מלאים באוהדים".

לגבי אבי נמני, שהיווה את אחת הסיבות למעברו לקרית שלום, אמר הקשר בן ה-24: "החשיבות והמנהיגות של נמני ברורה לכולם גם על המגרש וגם מחוצה לו. אני מקווה שאבי ישחק, ואם לא, זה אומר שכל השחקנים מהשוער ועד החלוצים יצטרכו לחפות על היעדרותו".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, איבן ראדזיץ', אבי נמני, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, משה ביטון, מיליאן מרדיקוביץ'.

עדכון ראשון: 26.8.06, 21:57
עדכון אחרון: 27.8.06, 13:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully