וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה נוחה לישראלים באליפות ארה"ב

26.8.2006 / 17:43

שחר פאר תפתח מול וסילה בארדינה הרוסיה ואמורה לטייל לפחות עד הסיבוב השלישי. אוקון מול סטארסה האיטלקי. סמאשנובה מול שנידר

הגרלת טורניר היחידות והיחידים באליפות ארה"ב הפתוחה בטניס התקיימה היום (שבת) ואת ישראל ייצגו שלושה טניסאים: שחר פאר ואנה סמאשנובה בנשים ונועם אוקון בגברים.

פאר (21 בטורניר) זכתה להגרלה נוחה יחסית והיא תנסה לשפר את הישגה בניו יורק בשנה שעברה, העפלה לסיבוב השלישי. הטניסאית הישראלית הבכירה תתמודד בסיבוב הראשון מול וסילה בארדינה הרוסיה (80 בעולם). במידה ותנצח, היא תפגוש בסיבוב השני את המנצחת במשחק בין אנסטסיה יאקימובה מבלארוס למרטינה מולר מגרמניה. היריבה המדורגת הראשונה שאמורה לפגוש את שחר פאר היא פרנצ'סקה צ'יאבוני האיטלקיה (14 בטורניר) בסיבוב השלישי. הטניסאית הישראלית השניה, אנה סמאשנובה, זכתה להגרלה קשה, כשתתמודד בסיבוב הראשון מול פטי שנידר השוויצרית (7 בטורניר).

אמילי מאורסמו הצרפתיה, המדורגת 1 בעולם, תתמודד בסיבוב הראשון מול כריסטינה בארויס הגרמניה. ז'סטין הנין-ארדן (2 בטורניר) תפגוש את מריה אלנה קמרין האיטלקיה.

בטורניר הגברים, נועם אוקון שעלה מהמוקדמות, זכה גם הוא להגרלה נוחה יחסית. אוקון יפגוש בסיבוב הראשון את פוטיטו סטארסה האיטלקי (99 בעולם). במידה וינצח יתמודד מול כריסטוף וליחן הבלגי (32 בטורניר) או לוקאש קובוט הפולני.

רוז'ה פדרר, המדורג 1 בעולם, יפגוש בסיבוב הראשון את יו צו וואנג מטאיוואן. רפאל נדאל הספרדי (2 בעולם) יפתח את הטורניר מול הענק האוסטרלי מארק פיליפוסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully