וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ממשיכה לנצח ישראלים

26.8.2006 / 19:21

ווסטהאם ובניון עלו ליתרון מול הקבוצה שהדיחה את חיפה, אבל אגר וקראוץ' ניצחו 1:2. גיגס שמר את מנצ'סטר יונייטד מושלמת

המחזור השלישי של הפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם ניצחון נוסף של ליברפול על כוחותינו, כאשר גברה הקבוצה של רפא בניטז על ווסטהאם ויוסי בניון (וגם על ג'ון פנטסיל, למי שרוצה בכוח לנכס לעצמו אזרח גנאי).

ליברפול - ווסטהאם 1:2

הפטישים באו לנקום את כבודה האבוד של האלופה הישראלית, ובובי זאמורה העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בדקה ה-12 בזכות הגבהה שהפכה בטעות לבעיטה לשער, והפתיעה גם את פפה ריינה המסכן. ווסטהאם המשיכה להיות מסוכנת בעוד המארחים נראו מבולבלים ובדרך להפסד הביתי הראשון לפטישים מאז 1963. בדקה ה-42 הגיע השוויון, עם בעיטה מדהימה של דניאל אגר הדני, שקיבל כדור בעיגול האמצע, התקדם ללא הפרעה עד כ-30 מטר מהשער, ושלח בעיטה אימתנית שלא עצרה עד שפגשה את החיבור של רו קארול חסר האונים. שלוש דקות אחר כך הפכו האדומים את התוצאה, לאחר שהתקפה משולבת יפהפיה הסתיימה בהכנסת כדור של לואיס גרסיה לקראוץ', שחלף על פני קארול וגילגל את ה-1:2.

המחצית השנייה שוחקה בקצב מצוין, ויוסי בניון היה מעורב במהלכים רבים של קבוצתו, כשהציג יכולת טובה. ג'ון פנטסיל סידר ללי בוייר מצב מהסרטים כשבע דקות לסיום, אבל האנגלי מתוסבך בעט החוצה ממטרים ספורים, וזאת למרות שהיה חופשי לחלוטין. גם קלרטון קול היה קרוב להשוות, אבל ההגנה של רפא בניטז הצליח לבלום אותו ברגע האחרון.

בצד השני היו גם לליברפול הזדמנויות להגדיל את התוצאה, וכ-10 דקות לסיום אף נפסל שער מצוין של קרייג בלאמי, בטענת נבדל מפוקפקת.

ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 2:1

ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 2:1

ראיין גיגס בהופעתו ה-600 במדי מנצ'סטר יונייטד כבש את שער הניצחון (52) על ווטפורד, ושמר את סר אלכס פרגסון על מאזן מושלם עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. יונייטד עלתה ליתרון בדקה ה-12 כשסאהה סידר לסילבסטרה את הראשון, אבל ווטפורד לא נכנעו כל כך מהר ופרנסיס השווה (34). ואז הגיע גיגסי שניצל טעות בהגנה, בשביל לקבוע 1:2.


צ'רלטון - בולטון 0:2

צמד של דרן בנט סידר לצ'רלטון נקודות ראשונות העונה, במשחק עם שני פנדלים ושני אדומים. טל בן חיים, שפתח בהרכב בולטון, היה אחראי לפנדל בדקה ה-65 שהביא ל-0:1 של צ'רלטון. בן חיים, שעד אז נהנה ממשחק שקט, הכשיל את בנט ברחבה וזכה לכרטיס הצהוב. בנט לקח את הפנדל, פנימה.

דווקא המארחת שיחקה מהדקה ה-28 בעשרה שחקנים, אחרי שהרמן הרידרסון תיקל בחריפות את קווין דייויס וספג את הכרטיס האדום, וראתה את בולטון מחמיצה הזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-57, כשנקבע לזכותה פנדל, אותו בעט אל חדג'י דיוף והשוער סקוט קרסון הדף. דייויס מבולטון הורחק בדקה 72. עידן טל עשה את הבכורה בבולטון בדקה ה-75, כשהחליף את המגן ניקי אנט, אך לא הצליח להשפיע על התוצאה.


טוטנהאם - אברטון 2:0

למרות ששיחקו מהדקה ה-33 בעשרה שחקנים, אחרי שקילבאן ראה את הצהוב השני, הצליחו האורחים מליברפול לכבוש פעמיים ולנצח את משחק הצמרת. אנדרו ג'ונסון חגג את זימונו לנבחרת האנגלית עם גול שעזר ל-10 שחקנים של אברטון לנצח לראשונה את טוטנהאם בליגה הבכירה מאז 1985. דוונפורת הסיט לשערו שלו בדקה ה-54.


וויגן - רדינג 0:1

אמיל הסקי הבקיע את שערו הראשון מאז פברואר בדקה ה-38, וקבע 0:1 לוויגן.


פולהאם - שפילד יונייטד 0:1

שער של ג'ימי בולארד בדקה ה-40 העניק לפולהאם ניצחון ראשון העונה.

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:1

התותחנים לא הפסידו לסיטי מאז הוקמה הפרמיירליג ב-1992, אבל השחקנים בתכלת, שהסתדרו ללא שירותיו של בן תאצ'ר, שהושעה על ידי הקבוצה לאחר המרפק ששיחרר לפדרו מנדס מפומפי, היו נחושים לשים לזה סוף. בדקה ה-41 הויט הכשיל את סנקליר ברחבה וג'ואי בארטון בעט פנדל עם כל הלב חזק לרשת הגבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully