וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבבה

26.8.2006 / 19:30

הפועל כפ"ס הביסה בקלות ובשמחה 1:4 את הפועל פ"ת, הקבוצה האלימה של אייל לחמן, שסיימה עם שני מורחקים ועבירות בכל צבע וגוון

על הפועל כפ"ס עבר קיץ שקט. הרומן בין האלים, טביב ואוחנה, פרח לסיפור אהבה, וסיום העונה שעברה נתן לקבוצה הירוקה כיוון לרצוי העונה. הכפר סבאים ניצחו במשחק אימון את הפועל ת"א, ומאוחר יותר הפציצו בגביע הטוטו, עם 100 אחוזי הצלחה, כשהם מציגים חוד קטלני הכולל את ז'וזה דוארטה המשתקם, וסמואל יבואה. על הפועל פ"ת לעומת זאת, עבר קיץ ארוך ומלא תהפוכות, שכלל חילופי בעלים, חזרת בעלים, נטישת כוכבים, והגעתו של אייל לחמן.

המשחק היום (שבת) הזכיר לכולם מי עומד על הקווים של פ"ת. 5 צהובים ספגו החניכים של לחמן כבר במחצית הראשונה, בשניים מהם זכה אחמד קסום, אחד משרידי הכדורגל האלים של לחמן בסכנין, שהגיע עמו למלאבס ולא איכזב בשתי כניסות חריפות. עד הסיום הורה המאזן על עוד אדום לאחד מהלחמנים (יפתח הררי).

המשחק הראשון העונה הוכיח שלא בטוח לגבי הטבלה, אבל הפגרה בודאי לא משקרת. כפ"ס רצתה, סימנה מטרות, ויצאה לתור אחריהן. בפ"ת תוהו ובוהו. לחמן עלה עם הרכב של לוחמי גרילה, ומלבד שתי הזדמנויות וגול מקרי, לא ראינו מהם שום דבר מלבד עבירות גסות בכל הגוונים והצורות. לפני המשחק נשאו הקפטנים של הקבוצות דברים למען אחדות, ונגד האלימות. את הנאומים הללו המאמן מפ"ת לא כתב. על הדשא זה נגמר ב-1:4 לזכות הירוקים. יעוזה אבובקרי (3), דוארטה (54), בן לוז (63) וסמואל יבואה (65) כבשו לקבוצה של אוחנה. צ'ק גדיאגה (79) רק צימק.

כפ"ס הבליטה שיתופי פעולה מבריקים בין צמד הגנאים שלה, יעוזה אבובקרי וסמואל יבואה, ובין צמד הדרום אמריקאים, ז'וזה דוארטה וגיז'רמו ישראלביץ'.

מרכז ההגנה של פ"ת היה חלש. לאזו דובה וזאב חיימוביץ' לא הצליחו להתמודד עם המהירות של יבואה, ועם הנוכחות של דוארטה, ונכנעו שוב ושוב. ב-10 שחקנים זרק לחמן את כל הקלפים על השולחן, ביצע חילוף התקפי (שמעון אבוחצירה במקום דובה) ושילם בריבית דריבית, כשכפ"ס מטיילת בתוך הרחבה הכחולה באין מפריע. גבוהה ככל בתראה התוצאה, פ"ת ניצלה מתבוסה מביכה יותר.

הרביעייה השלישית מתוך שלושה משחקים רשמיים של כפ"ס, הראתה שהעונה יהיה שמח ומרתק באצטדיון לויטה. אם פ"ת תאמין בכדורגל, וביכולת ההשרדות שלה בדרך ספורטיבית, אולי היא תוכל לעשות דברים יפים העונה. באגרסיביות , עם כדורגל אלים ותו לא, בקרוב נסמן את הפייבוריטית הבולטת לירידת ליגה.

מחצית ראשונה

דקה 3: גול! עופר טלקר שלח כדור עומק ארוך ליעוזה אבובקרי, הגנאי התקדם ומול רפי כהן כבש בקלות. 0:1 לכפ"ס.

דקה 6: סמואל יבואה הגיע ראשון לכדור חופשי, אבל נגח סמוך לקורה.

דקה 24: הזדמנות ראשונה טובה לפ"ת. אלנתן סלמי קיבל כדור לבדו מול אושרי לוי, אבל ידו של השוער הייתה על העליונה, והוא הדף לקרן.

דקה 29: אחמד קסום בעט מהאויר, מתוך הרחבה, החוצה.

דקה 39: מהלך קבוצתי יפה של כפ"ס, בסופו הגביה גיז'רמו ישראלביץ' לרחבה, ודוארטה בעט במספרת החוצה.

דקה 45: אחמד קסום ביצע גסה על גיז'רמו ישראלביץ', ראה צהוב שני, ואדום. פ"ת ב-10 שחקנים.

מחצית שנייה

דקה 51: שגיב כהן הכניס כדור עומק מצוין ליניב לוזון, שהקדים את אושרי לוי, אבל גילגל החוצה.

דקה 54: גול! זאב חיימוביץ' ספק הכשיל את דוארטה ברחבה, אבל חיים יעקב שרק. הברזילאי בעט את הפנדל פנימה. 0:2 לכפ"ס.

דקה 62: יבואה הרים מימין, ישראלביץ' נגח החוצה מקרוב.

דקה 63: ישראלביץ' מצא את דוארטה שהיה פנוי בתוך הרחבה, החלוץ בעט חזק לקורה.

דקה 65: גול! בן לוז תיעתע במגן, עבר את קו ה-16 מטר, ובעט נהדר לחיבור השמאלי של רפי כהן. 0:3 לכפ"ס.

דקה 66: ישראלביץ' נתן צ'יפ קטן ליבואה, שנגח מ-8 מטרים חזק, רפי כהן התעופף והדף לקרן.

דקה 74: גול! אבובקרי שלח כדור עומק ליבואה הרעב, שלא החמיץ מול כהן. 0:4 לכפ"ס.

דקה 79: גול! צ'ק גדיאגה מצא את עצמו פנוי בתוך הרחבה של כפ"ס, וכבש בקלות. 1:4 לכפ"ס.

דקה 86: יפתח הררי ספג צהוב שני והורחק.

הפועל כפ"ס: אושרי לוי, עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, גיז'רמו ישראלביץ' (אבי כנפו 75), יעוזה אבובקרי, ולנטין תאודוריקה (לירון זרקו 78), בן לוז (שלו מנשה 75), סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה.

הפועל פ"ת: רפי כהן, עמרי קנדה, לאזו דובה (שמעון אבוחצירה 63), זאב חיימוביץ', מהרן אבו ריא, אחמד קסום (הורחק 45), צ'ק גאדיאגה, יניב לוזון, יפתח הררי (הורחק 86), שגיב כהן (מעוז סמיה 71), אלנתן סלמי (מוטי קקון 46).

אוחנה: "אנחנו שואפים לאמצע הטבלה ומעלה"

מאמן הפועל כפ"ס, אלי אוחנה, אמר בסיום לוואלה! ספורט: "במחצית הראשונה היינו פחות טובים. אמרתי את ההערות שלי לשחקנים בהפסקה, ושמחתי לראות שהם הפנימו אותם במחצית השנייה, אז נראינו הרבה יותר טוב. רשמנו פתיחה טובה, וזו רק ההתחלה, אבל הוכחנו שאנחנו בהחלט יכולים לשאוף להתברג באמצע הטבלה ומעלה".

בהתייחסו ליריבה, אמר אוחנה: "ברגעים שהם התרכזו לשחק כדורגל, הם היו טובים וסיכנו אותנו. אני בעד משחק גברי וקשה, וזו הצורה שהשחקנים שלי שיחקו, אבל לא משחק אגרסיבי ביותר שמסכן שחקנים. העובדה שהם סיימו עם 2 מורחקים ו-6 צהובים ואנחנו עם 0 צהובים, אומרת הכל".

גיז'רמו ישראלביץ', שערך בכורה בליגה בקבוצתו החדשה: "אנחנו קודם כל הולכים מלמטה למעלה. עשינו עבודה טובה. כל השחקנים יכלו להיבחר היום לשחקן המצטיין".

מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, התייחס לטענות של הקולגה: "אוחנה צריך לזכור שלפני שנה ושנתיים היו לו ימים קשים, ואני אז התקשרתי אליו וחיזקתי אותו. יהיו לו גם ימים קשים בעתיד, אז שיתעסק בעצמו ולא ירקוד על הדם של אחרים. אני לא צריך עוד שגריר שידבר מאחורי גבנו. אני מציע לעיתונאים שתעשו קלטת של כל המשחקים האחרים ואני בטוח שתמצאו עבירות יותר קיצוניות מאלה שאנחנו עשינו".

בנוגע למשחק אמר לחמן: "ציפיתי לכזו תוצאה. כפ"ס קבוצה שמבקיעה הרבה בשבועות האחרונים, ולנו יש קבוצה צעירה שאחד המאפיינים שלה זה עליות וירידות. כפי שהפסדנו היום, כך יהיו לנו עוד העונה משחקים גדולים. לקינו היום בנטילת המומנטום, ועם כל הניצחון הגדול של כפ"ס, אם היינו יודעים להיות בוגרים יותר, היינו יכולים לצאת מהמשחק הזה בצורה טובה יותר. הסגל הזה יספיק להישאר בליגה. אולי מדובר בשמות לא מוכרים, אבל יש לנו שחקנים טובים, שבסוף העונה יהפכו למבוקשים".

בסיום המשחק אמר לחמן לשחקניו: "אני גאה בכם ומרוצה מצורת המשחק שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully