וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה בבולטון, וודגייט חוזר לאנגליה

26.8.2006 / 10:44

החלוץ עזב את פנרבחצ'ה, הבלם יושאל מריאל מדריד לעונה. הארגריבס כועס על באיירן, בן תאצ'ר הושעה על ידי מנצ'סטר סיטי

ניקולה אנלקה חתם על חוזה לארבע עונות בבולטון, לאחר שהמועדון האנגלי הסכים לשלם לפנרבחצ'ה שיא מועדון של 8 מיליון ליש"ט בעבור הצרפתי הבעייתי, שעוזב את טורקיה אחרי שנה וחצי.

החלוץ בן ה-27, שבאנגליה כבר שיחק במדי ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר סיטי, עבר בדיקות רפואיות והשכיח את סכום השיא הקודם של הוונדרורס - 3.5 מיליון ליש"ט שקיבלה ווימבלדון בעבור דין הולדסוורת' אי שם ב-1997.

"אני שמח לומר שהסבלנות שלנו השתלמה ואנלקה הצטרף אלינו", אמר המאמן סם אלרדייס. "יש לאנלקה רזומה מצוין בפרמיירשיפ: הוא נולד כדי להבקיע".

חדשות נוספות מאנגליה:

* בלם ריאל מדריד ג'ונתן וודגייט הודיע כי בימים הקרובים יידע לאיזו קבוצה יושאל בעונה הקרובה. המטרה שלו היא לקבל דקות משחק קבועות שיוכיחו כי שם את מכת הפציעות שלו מאחור. "אני מרוצה מכל הקבוצות שמעוניינות בי, וזה יהיה טוב עבורי לחזור לאנגליה, כי בריאל קשה לקיים המשכיות", אמר וודגייט. "בעונה הבאה אשוב לריאל ואוכיח שאני שחקן טוב". כזכור, וודגייט הגיע לברנבאו מניוקאסל בקיץ 2004 בעבור 20 מיליון יורו, וחתם על חוזה לארבע עונות, אבל סבל בשנתיים האחרונות מפציעות חוזרוץ ונישנות.

* בן תאצ'ר הושעה על ידי מנצ'סטר סיטי ויועמד לדין על ידי ההתאחדות האנגלית בעקבות התאקל הברוטאלי שלו כנגד פדרו מנדס מפורטסמות', בגללו בילה האחרון את הלילה בבית החולים. השחקן, שנכנס עם המרפק במנדס, לא ישחק היום (שבת) נגד ארסנל, ולפי הקבוצה הביע הסכמה עם העונש שקיבל. השופט, משום מה, לא הרחיק את תאצ'ר, שצפוי להחמיץ בעקבות השעיות כשישה משחקים.

* אואן הארגריבס יודע שנותרו לו ימים ספורים עד סגירת חלון ההעברות ב-31 לאוגוסט, ואם באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד לא יסכמו על העברתו עד אז, הוא יישאר בגרמניה שנה עשירית ברציפות. "אחרי כל מה שנתתי למועדון, אני רוצה שיתייחסו אליי בכבוד", אמר. "זה יהיה צעד מצוין עבורי לעבור ליונייטד. המנהל לא רוצה לתת לי לעזוב, אבל הוא יודע בדיוק מה אני רוצה". לקשר חוזה במועדון עד 2010, ודיווחים באנגליה טוענים כי המנהל הטכני אולי הנס סירב להצעה בשווי 25 מיליון יורו. לטענתו, יסרב גם להצעה של 50 מיליון יורו. השחקן נקנס ב-25 אלף יורו השבוע לאחר שהביע התלהבות מהצעתה של מנצ'סטר.

* אתלטיקו מדריד הגישה הצעה לארסנל בעבור חוזה אנטוניו רייס, אבל ארסן ונגר כינה אותה "הצעה לא רצינית שאין אפילו טעם לשקול". לטענתו של הצרפתי, הקשר הספרדי בן ה-22 עשוי בסופו של דבר להישאר העונה האצטדיון האמירויות החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully