וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סביליה: "אנחנו הטובים באירופה"

26.8.2006 / 12:28

נשיא מחזיקת גביע אופ"א היה באקסטזה אחרי שקבוצתו הביסה 0:3 את ברצלונה בסופרקאפ האירופי. לפורטה: "אולי עכשיו נרד מהאופוריה"

נשיא סביליה חוזה מריה דל נידו לא ידע את נפשו לאחר מה שכינה "ניצחונו של דוד על גוליית, ניצחון שיטלטל את העולם כולו". סביליה הביסה אמש (שישי) את ברצלונה 0:3 במשחק הסופרקאפ האירופי, ודל נידו הכריז כי קבוצתו היא "הקבוצה הטובה ביבשת, והניצחון הזה רק יהפוך אותנו לגדולים יותר. אלמלא ההחמצות שלנו זה היה ניצחון גדול בהרבה".

מאמן סביליה חואנדה ראמוס היה מאושר: "זה היה משחק ענק שלנו. הצלחנו להטביע את מרכז המגרש של ברצלונה, ולסגור את נתיבי המסירה של צ'אבי ודקו".

מאמן בארסה פרנק רייקארד ניסה להבין מה בדיוק קרה לקבוצתו. "העברנו כדורים מצד לצד, אבל לא היה לנו יכולת לסיין במרכז", אמר ההולנדי. "בכל פעם שסביליה הייתה עם הכדור הייתה תחושה של סכנה. לשחקנים פשוט היה ערב רע, זה לא שלא רצינו לנצח. אני לא אומר שההפסד הזה יעזור לנו בעתיד, אבל מצד שני לא צריך עכשיו להיכנס לפניקה".

המאמן גם נשאל בנוגע להתחייבויות הפרסומיות של רונאלדיניו, שלא היה עם חבריו לקבוצה הרבה זמן לפני המשחק. רייקארד אמר כי להבא "מצבים שכאלו יימנעו ככל האפשר".

הנשיא ז'ואן לפורטה ניסה לשמור על אופטימיות. "יש לנו קבוצה חזקה, ונשרוד את ההפסד הזה", אמר. "סביליה ניצחה בצדק, אנחנו מברכים אותה, ואני מקווה שכולנו נרד עכשיו מהאופוריה ונתחיל להתרכז במטרות שלפנינו.

סביליה - ברצלונה 0:3

כל אירופה דיברה בשבועיים האחרונים על ברצלונה, שהתעללה במשחקי קדם העונה שלה באספניול ובאיירן מינכן. אתמול (שישי) במונאקו, הגיעה סביליה לקרוא תיגר על אלופת אירופה, במשחק הסופר קאפ האירופי המסורתי, וחזרה עם כל התהילה והפרס הגדול אחרי ניצחון מרשים של 0:3.

בארסה, שהוגרלה לאותו הבית עם צ'לסי בליגת האלופות, פתחה בהרכבה החזק ביותר, אבל לא הצליחה לפתח את המשחק הרגיל שלה, ונכנסה לפיגור כבר אחרי 8 דקות, כשרנאטו סיים לרשת מהלך מצוין שחתך את מרכז ההגנה של ברצלונה.

בארסה ניסתה וניסתה, אבל סבלה מערב לא מרשים של דקו ומסי. טעות קשה של השוער ואלדז, איפשרה לפרדי קאנוטה לנגוח את השני לרשת החשופה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

רייקארד זרק למגרש את גודיונסון, אינייסטה וז'יולי, אבל ללא הועיל. סביליה נעצה מסמר אחרון בדקה ה-90, לאחר הכשלה של פויל על פווארטה ברחבה. מארסקה לקח את הבעיטה פנימה, וחתם את ההשפלה. סביליה עושה סנסציה, וזוכה בתואר אלוף האלופים האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully