וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים לא הוכנסו לטדי

26.8.2006 / 20:15

המארחים לא הזמינו מספיק סדרנים והמשטרה לא איפשרה להכניס אוהדים למשחק מול נצרת עילית, שהסתיים ב-0:0. נצרת-רמה"ש 3:0

הליגה הלאומית בכדורגל יצאה לדרך ביום שישי, עם משחק מסקרן שנערך באצטדיון וסרמיל, בין הפועל ב"ש ובני סכנין. קבוצתו של גילי לנדאו הגיעה ליותר מצבים, אך לא הרשימה, בדיוק כמו יריבתה, שחזרה העונה לליגה השניה, והמשחק הסתיים בתיקו 0:0.

גילי לנדאו, מאמן הפועל ב"ש: "אני מאוכזב מהתוצאה. חשוב שנפתח חשיבה של מנצחים, וכל משחק שאנחנו לא מנצחים זה לא טוב. מזג האוויר לא היה אידיאלי, אבל ראינו דברים סבירים. בשביל להיות קדימה נצטרך להיות יותר טובים בהמשך".

אלישע לוי, מאמן סכנין: "לא ציפיתי שנהיה היום ביכולת שיא. אין לנו שום עניין לתרץ, יהיו לנו עוד שני זרים וקבוצה חדשה. נצטרך קצת זמן. החצי הראשון שלנו היה חלש מאוד, הגענו להזדמנות אחת, אני לא מרוצה, אבל נשתפר".

במשחק נוסף, ניצחה קריית שמונה את הפועל אשקלון 0:1 משער של הרכש מהפועל עכו, פטי נימבה. קריית שמונה הצליחה להתגבר על ההכנה הלקויה שנגרמה עקב הלחימה בצפון, ולפתוח עונה נוספת עם הרבה ציפיות, בניצחון. רועי סבג מאשקלון הורחק בדקה ה-85.

במשחק הראשון בשבת, ניצחה הפועל עכו את העולה החדשה בני לוד 0:1. הלודאים פיספסו הזדמנות גדולה לעלות ליתרון בדקה ה-25, כשגאבור ואייר החמיץ פנדל. עידן וייצמן כבש את שער הניצחון לכפר סבא, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

עירוני רמת השרון פתחה את העונה מצויין עם ניצחון 0:3 בחוץ על אחי נצרת. עדי סבג פתח את החגיגה בדקה השישית והשלים צמד בדקה ה-27. אבי אלפסי קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-90.

הפועל חיפה אירחה בקרית אליעזר את הפועל רעננה וניצחה 0:2. שחר נוריאל כבש את שני השערים לחיפאים בדקות 33 ו-52.


המשחק בין הפועל ירושלים ליורדת הפועל נצרת עילית יצא לדרך בשעה 19:00 ללא אוהדים באיצטדיון טדי. הקבוצה המארחת, הפועל ירושלים, לא דאגה לכמות של 30 סדרנים כפי שדרשה המשטרה, שמצידה דרשה לא להכניס אוהדים ליציעים בכלל. כתוצאה מכך, נותרו כ-500 אוהדי ירושלים מחוץ לאיצטדיון והמשחק יצא לדרך לעיני חברי ההנהלה בלבד. בסופו של דבר, המשחק הסתיים בתיקו 0:0, שי אהרון מירושלים החמיץ פנדל בדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully