וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס-הפועל פ"ת: מי תהיה הסוס השחור?

ניר איסקוב ויואב ויכסלפיש

25.8.2006 / 0:21

עם הרכב חסר ובעיות בהנהלה, אייל לחמן יפגוש בשבת את הפועל כפ"ס, מאור בוזגלו מתקרב. מנגד, לאוחנה ולטביב נמאס ממאבקי תחתית

הפועל פ"ת, אפופת המהפכים הניהוליים שעברו עליה בקיץ האחרון וטרם הסתיימו, תצא בשבת (17:30, שידור ישיר ב"שלם וצפה") למשחק חוץ מול הפועל כפ"ס, אשר מסתמנת כסוס השחור של הליגה העונה. עידן סרור, המרצה עונש הרחקה, ייעדר ממחזור הפתיחה, כשעלולים להצטרף אליו שוקה גדיאגה, מוטי קקון ושמעון אבוחצירא הסובלים מפציעות, וערכו היום (חמישי) אימון קל בלבד. נראה כי גדיאגה ואבוחצירא יהיו כשירים להתמודדות, ואילו שיתופו של קקון, הסובל ממתיחה ברצועה של הברך, מוטל בספק.

לאימון הגיע הבעלים רונן אלעד, שנחת היום מארה"ב, וערך שיחת מוטיבציה עם השחקנים בסיומו: "שלד השחקנים הזה יצליח. זה תלוי רק בכם. אני מאמין בכם, תמשיכו לעבוד קשה ותגיעו להישגים".

אלעד הבטיח שייתן דין לשחקנים לגבי הבעלות על המועדון בתחילת השבוע הבא, וביקש מהם להתרכז במשחק הקרוב. הבעלים, שנאלץ ליטול את המושכות בעל כורחו לאחר שמגעיו עם ציון דלל עלו על שרטון, מנסה לשדל אנשי עסקים מפ"ת לחבור אליו ולהקים קבוצת ניהול למועדון, ואמור להיפגש בימים הקרובים עם דלל, שעשוי בכל זאת להיות הבעלים.

עם שובו לארץ, אלעד אמור לטפל גם במחלוקות שנתגלעו עם אלנתן סלמי, הטוען כי הקבוצה אינה עומדת בתנאי חוזהו, בכך שחדלה לשלם שכר דירה לאמו הנכה. חוזהו של החלוץ בן ה-20 פג בסיום העונה. "נוצרה סיטואציה שאני לא מקבל את מה שאני צריך לקבל", אמר סלמי לוואלה! ספורט. "אני מקווה שבשבוע הבא המגעים עם ההנהלה בנושא יתפסו תאוצה וייגמרו לטובה. אני רוצה להישאר בפ"ת".

המאמן אייל לחמן, שבע רצון מביצועיהם של שני הנבחנים, הבלם-קשר הניגרי, סמואל אוגוסוניה, והקשר ההתקפי הארמני, לאבון פאשאיאן, וההערכה היא כי הם יוחתמו בשבוע הבא. חלוץ מכבי חיפה ונבחרת הנוער, מאור בוזגלו, עתיד להצטרף לקבוצה בתחילת השבוע הבא, לאחר שייסגרו תנאי שאילתו לטווח של שנתיים או שלוש שנים.

חוג האוהדים, "פנתרים כחולים", ארגן הסעות למשחק בכפ"ס, שתצאנה ב-15:30 מהאיצטדיון בפ"ת במחיר של 10 שקלים הלוך-חזור.

הרכב משוער: רפי כהן, עמרי קנדה, לזו דובה, זאב חיימוביץ', מהראן אבו ריא, יפתח הררי, יוסי דורה, שוקה גדיאגה, יניב לוזון, אחמד קאסום, אלנתן סלמי (ברנארד צ'וטאנג).

כפר סבא רוצה לתקוע יתד בליגת העל

הפועל כפ"ס פותחת עונה במשחק ביתי מול יריבה שאמורה להיות נוחה, הפועל פ"ת, שעברה הקיץ קומדיה של טעויות בתחום הבעלות. כפר סבא נהנתה משקט תעשייתי וסגרה את הסגל מוקדם יחסית. בקבוצה דיברו השבוע על מיתוג ותוכניות לטווח ארוך, כשהמטרה היא לתקוע יתד בליגת העל אחרי שנים של עליות וירידות.

בן לוז הכריז שאסור לזלזל בקבוצה של לחמן (שניצחה פעמיים בגביע הטוטו), והמאמן אלי אוחנה ייהנה מסגל מלא, למעט אביחי ידין הפצוע. המנכ"ל גבי קצרה עדיין מצפה להתפתחויות בעניינו של עמנואל פאפו, שמבוקש לדבריו באנגליה וגרמניה, בינתיים המגן נשאר איתנו. למשחק יקדם טקס של ההתאחדות נגד הגזענות, ובחוג האוהדים מקווים שניצחון יאיץ את קצב מכירת המנויים ויגדיל את מספרם מ- 500 לאיזור ה-1,000.

הרכב משוער: אושרי לוי: עופר טלקר, דאגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו: ולנטין תאודוריקה, גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבו באקרי, בן לוז: סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully