וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי וניוקאסל עבדו קשה, אבל עלו

24.8.2006 / 23:38

הקבוצה של ריברי סיימה ב-0:0 מול יאנג בויז ועלתה בזכות תיקו רב שערים בחוץ. ונטספילס סחטה תיקו בניוקאסל. טוונטה הודחה

לא מעט קבוצות עבדו הערב קשה בסיבוב המוקדם השלישי בגביע אופ"א, חלקן בכירות מאוד. מארסיי הצרפתית, עם פרנק ריברי, אירחה את יאנג בויז ברן השוויצרית, אחרי 3:3 במשחק הראשון בשוויץ. המשחק הסתיים בתיקו 0:0, שהעלה את הצרפתים לשלב הבא בזכות שערי חוץ.

ניוקאסל, שתתחזק בקרוב באובפמי מרטינס הניגרי, אירחה בביתה את ונטספילס הלטבית וגם המשחק הזה הסתיים בתיקו 0:0. ניצחון 0:1 במשחק הראשון בלטביה, הציל אותה ממבוכה.

אחת הקבוצות המפתיעות של השלב הזה במפעל היא אתניקוס הקפריסאית, שהביסה בביתה את רוסלארה הבלגית 0:5, מחקה הפסד 2:1 מהמשחק הראשון ורשמה את הרגע ההיסטורי הגדול ביותר בתולדות המועדון הצנוע. קבוצה קפריסאית נוספת, אפועל ניקוסיה, הפסידה לטרבזונספור הטורקית 1:0 והודחה.

ראפיד בוקרשט הרומנית הצטרפה ליריבתה העירונית דינמו בשלב הבא, אחרי שניצחה את פ.ק סראייבו הבוסנית 0:2. הרטה ברלין הגרמנית סיימה בתיקו 2:2 בחוץ מול אמרי טביליסי הגרוזינית ועלתה בזכות ניצחון 0:1 במשחק הראשון. גראסהופרס השוויצרית מחקה תיקו 1:1 מהמשחק הראשון מול וידאוטון ההונגרית וניצחה 0:2.

אוקזר הצרפתית פיצתה את אוהדיה על הפסד 1:0 בחוץ במשחק הארשון מול אופק בלגרד הסרבית, כשהביסה אותה בבית 1:5. עד לדקה ה-83, הסרבים היו בפיגור 2:1 ובעמדת עלייה לשלב הבא, אלא שלואיג'י פירוני כבש שלושער ב-7 הדקות האחרונות והפך לגיבור הגדול של אוקזר הערב.

ההדחה המפתיעה של הערב הייתה זו של טוונטה ההולנדית, שהפסידה ללבאדיה טאלין האסטונית 1:0, אחרי 1:1 במשחק הראשון בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully