וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-הרצליה: עדיין מחפשים חיזוק

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

25.8.2006 / 11:02

אשדוד צירפה את מנור חסן לחלק ההתקפי, אבל הסגל של מזרחי טרם הושלם. גם ראובן עטר והרצליה מודים: "מה שיש לנו לא יספיק"

סאגת מנור חסן הסתיימה אתמול (חמישי), כשהשחקן סיכם את תנאיו לעונה אחת במ.ס. אשדוד, וכבר ערך אימון ראשון בקבוצה. אשדוד תהיה התחנה החמישית בקריירה של חסן (30), אחרי הפועל פ"ת, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ובני יהודה, והוא צפוי לפתור את הבעיה של האשדודים בקישור ההתקפי לאחר עזיבתם של יניב עזרן ומשה אוחיון.

בשבוע הבא עשויים להגיע קשרים זרים למבחנים בקבוצה, ממנה מתרחק פליקס אובוקה. ההנהלה תערוך טקס מרשים לפתיחת העונה בתחילת המשחק הביתי הבא.

לקראת הרצליה: רק שני זרים ליוסי מזרחי

אשדוד, כאמור, עדיין לא סיימה את בניית הסגל, והקבוצה של יוסי מזרחי תעלה למשחק הפתיחה שלה בשבת מול מכבי הרצליה ללא מנור חסן, שרק אתמול (חמישי) חתם, וגם בלי השוער סמי אג'יי, שהורחק בגביע הטוטו.

שי הולצמן יפתח כחלוץ בודד, והקבוצה תשחק עם שני זרים בלבד: שחקני ההגנה כריסטיאן גונזלס (מעונת ה"גלאקטיקוס" של מכבי ת"א) וגורה טל. עידן מליחי יערוך הופעת בכורה.

המנכ"ל אלון חזן אמר לקראת משחק הפתיחה: "אין להרצליה ניסיון בליגת העל, אבל יהיה משחק קשה. הרצליה תבוא מלאת התלהבות עם שחקנים רעבים ומאמן מצוין כמו ראובן עטר, שהיה לי הכבוד לשחק איתו בעבר". מחירי הכרטיסים יהיו 60 שקל למבוגר, 30 לנוער, 10 לילדים (עד גיל 13) ונשים.

הרכב משוער: יניב בן ישי: אמיר אלקריף, אדיר טובול, כריסטיאן גונזלס, גורה טל: עידן מליחי, יוסי אופיר, מאור זוהר, דוד רביבו, עידן שריקי: שי הולצמן

הרצליה: חוזרים לליגת העל

מכבי הרצליה תפתח בשבת הקרובה את העונה הראשונה שלה בליגת העל זה שש שנים. בשבועות האחרונים מחפשת הקבוצה בצורה נואשת אחרי חיזוק של מספר שחקנים, כאשר ראובן עטר רצה במהלך התקופה הזו את אסי דומב (שלא עונה), דוד אמסלם (שלא רוצה) ואת ג'ף טוטואנה, שסגר השבוע במכבי נתניה.

לפני כשבוע עבר החלוץ הזר יירו בלו (שהגיע ממכבי חיפה בהשאלה) להפועל נצרת עלית, מה שמאפשר לראובן עטר להתחזק בשני שחקנים זרים, ככל הנראה בבלם ובחלוץ. מועמדים לתפקידים אלה צפויים להגיע החל מהשבוע הבא, במהלך פגרת הנבחרת בליגת העל. מהמשחק מחר (שבת) מול מ.ס. אשדוד ב-19:00 באצטדיון הי"א צפויים להיעדר אליאסו איסיאקו וליאוניד קרופניק הפצועים (שצפויים לחזור להתאמן בעוד כשבועיים) ורגב וולק המוצהב.

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, אמר לוואלה! ספורט לקראת מחזור הפתיחה: "הגעתי לקבוצה כשלמעשה רוב הסגל שלה היה כבר סגור, ולאחר החודש שאני נמצא בקבוצה, ביקשתי להתחזק בשניים-שלושה שחקנים דומיננטיים ואני מקווה שזה יקרה במהלך הפגרה הקרובה של הנבחרת. מצאתי בהרצליה קבוצה טובה, שחקנים מוכשרים וטובים, אבל הסגל הזה חייב להתחזק. מה שיש כרגע יכול להספיק במחזורים הראשונים, אבל לא לטווח הארוך. באופן אישי, אני שמח שוב לחזור ולאמן בליגת העל, זה כיף גדול להתחיל עונה חדשה".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה; איתן עזריה, שי מימון, חיים מלכה, אייל טרטצקי; דהייו דיויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; פפי קימוטו, שלומי טולדו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully