וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שלנו בצ'מפיונס ליג

יואב ויכסלפיש

24.8.2006 / 23:22

קלמי סבן, שהעפיל עם סטיאווה בוקרשט לליגת האלופות, עומד לשחק מול ליון וריאל מדריד וטוען: "אין לי מושג אם קשטן עוקב אחריי"

קלמי סבן עשה אתמול (רביעי) היסטוריה, כשהפך לישראלי השני שמגיע עם קבוצה זרה לליגת האלופות. הראשון, אגב, היה חיים רביבו בפנרבחצ'ה. סטיאווה בוקרשט ניצחה 1:2 את סטנדרד ליאז' (צמד של החלוץ ולנטין בדאה) ועלתה אחרי 2:2 בבלגיה. היום הוגרלה סטיאווה בבית עם ריאל מדריד, ליון ודינמו קייב, ועלייה לגביע אופ"א מהמקום השלישי נשמעת כאופציה יותר ריאלית מעלייה לנוקאאוט באלופות.

אשתקד היה סבן שותף זוטר באליפות של מכבי חיפה. ככה זה כשאלון חרזי עוד חי ובועט. השנה הוא ויתר על הירוקים והפך לנציגנו הראשון אי פעם במדי אלופת אירופה 86' והקבוצה הבכירה ברומניה. בינתיים לא נראה שהוא מצטער על המעבר. הפרסומים מדברים על 100 אלף יורו מענק עלייה לשחקן ("אני אבדוק בבנק").

סבן מספר שהמאמן אולאריו עושה רוטציה ברוב העמדות ולכן הוא שיחק בינתיים פעמיים מתוך ארבעה משחקי ליגה וגם בסיבוב המוקדם הקודם בליגת האלופות (אתמול ישב על הספסל 90 דקות). סטיאווה, אגב, צמודה למובילות עם 10 נק'. הוא גם מביא בחשבון שהמעבר לרומניה עלול לגרום לו להיעדר מהסגל של קשטן ("אין לי מושג אם דרור עוקב אחרי"), לאחר שרשם 10 הופעות בקדנציה השנייה של גרנט.

סטיאווה משחקת בינתיים באיצטדיון הלאומי (60 אלף) מול 15-20 אלף צופים וקרחות ענק ביציעים, אבל תחזור בקרוב למגרשה הביתי, שיתמלא ב-25 אלף צופים. "עד עכשיו היו משחקים די קלים ומזג אוויר דומה לישראל, אבל בעוד מספר שבועות נצא לדרבי הגדול של העיר נגד ראפיד ובחורף יהיה פה קפוא", הוא אומר ומתכונן להמשך עונה אינטנסיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully