וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לישראל במשחק ההכנה האחרון

שגיא ניר

24.8.2006 / 20:46

הנבחרת של צביקה שרף חזרה מפיגור גדול במחצית מול קרואטיה, אבל נוצחה לבסוף 85:79. כעת מחכים לתוצאות הערעור לפיב"א

נבחרת ישראל סיימה הערב (חמישי) את טורניר וורנה בבולגריה בהפסד 85:79 לקרואטיה. היה זה משחק ההכנה האחרון של ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה, הכנה אותה סיימה במאזן של 5:7, למרות מכת הפציעות.

המאמן צביקה שרף פתח שוב עם ארז כץ, יותם הלפרין, שרון ששון, ג'יימי ארנולד ויניב גרין, מה שתהיה, אם לא יהיו הפתעות, החמישייה של ישראל במוקדמות אליפות אירופה. ההגנה הישראלית שוב לא תפקדה בפתיחה, וקרואטיה ניצלה גם יכולת בינונית של יותם הלפרין כדי לרדת ביתרון 14:30 בסיום הרבע הראשון. הגארדים הקרואטים רוקו לני אוקיץ' ומרקו פופוביץ' הורידו את קרואטיה למחצית ביתרון 31:49, כשהם קולעים 16 ו-11 בהתאמה. עמית תמיר עם 10 נקודות עד ההפסקה, המשיך ביכולת הטובה שלו בתקופה האחרונה.

הרבע השלישי היה כולו של ישראל, שבזכות הגנה מצויינת ודקות טובות של דרור חג'ג', יניב גרין ומתן נאור צימקה את הפער לשתי נקודות בלבד (59:57) בסיום הרבע השלישי. המשחק הצמוד נמשך ברבע הרביעי, אבל המומנטום הישראלי נעצר, וקרואטיה, שניצחה בכל משחקיה בטורניר, ניצחה לבסוף 79:85.

לישראל: יניב גרין 17, עמית תמיר 15, דרור חג'ג' וג'יימי ארנולד 13 כ"א, מתן נאור 11, ארז כץ 5, יותם הלפרין 3, שרון ששון 2. ליאור ליובין, עידו קוז'יקרו וגיא פניני לא קלעו.

לקרואטיה: אוקיץ' 19, פופוביץ' ופרקאצ'ין 17 כ"א.

במשחק הנוסף בטורניר הפתיעה בולגריה את רוסיה של דיוויד בלאט, וניצחה אותה 79:94. וידנוב עם 27 וסטויקוב עם 20 הירבו לבולגרים, הולדן ופדיוס קלעו 17 כ"א לנבחרת של דיוויד בלאט.

כעת, לאחר שסיימה תקופת הכנה מפרכת וארוכה, שעלתה לה בפציעותיהם של מאיר טפירו, ארז מרקוביץ' ורביב לימונד, תקווה הנבחרת הישראלית לחדשות טובות מיפן, שם תדון פיב"א בסוף השבוע בערעור של איגוד הכדורסל כנגד ההחלטה למנוע מישראל לאחר משחים בארץ. על החלטה אחרת, תחזיר את הנבחרת לבולגריה, שם תארח ביום חמישי בעיר סופיה את בוסניה בפתיחת משחקי מוקדמות לספרד 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully