וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מחכה לצ'לסי כבר בשלב הבתים

24.8.2006 / 19:55

אלופת אירופה והטוענת לכתר הוגרלו יחדיו לבית א' בליגת האלופות. אינטר ובאיירן מינכן בבית ב', מנצ'סטר יונייטד מול סלטיק בדרבי בריטי

הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות התקיימה הערב (חמישי) במונאקו ומי שמחכה בקוצר רוח לתחילת המשחקים בחודש הבא, יכול בינתיים ללקק את האצבעות עם תוצאות ההגרלה, שמסמנות לא רק חורף חם, אלא גם סתיו לוהט.

גולת הכותרת היא בית א', אותו תחלוק אלופת אירופה ברצלונה יחד עם הטוענת לכתר הכל כך שנואה עליה, צ'לסי, שלא הייתה מדורגת כקבוצת ראש בית. מאז הגעתו של מוריניו לצ'לסי, נרשמה לה היסטוריה קצרה ועשירה במפגשים בין שתי הקבוצות האלה. אם זה לא מספיק, ורדר ברמן הגרמנית היא קבוצת הדרג השלישי בבית א', כך שאין ספק שמדובר בבית הלוהט ביותר בשלב המוקדם. מי שתשלים את הבית הזה היא לבסקי סופיה, הקבוצה הבולגרית הראשונה בליגת האלופות.

אינטר, שזכתה באליפות איטליה האחרונה בעקבות פסילתה של יובנטוס, עומדת בראשות בית ב' ומי שהצטרפה אליה היא באיירן מינכן. ספורטינג ליסבון הפורטוגלית מצטרפת לשתיים וגם לספרטק מוסקבה הרוסית סיכויים טובים להפתיע.

ליברפול, האלופה מלפני שנתיים, שהדיחה את מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השלישי, עומדת בראש בית ג' וזכתה להגרלה קלה יחסית, כאשר הקבוצה מהדרג השני שתשחק מולה היא איינדהובן ההולנדית. בורדו הצרפתית תנסה גם היא להפתיע את האדומים ומי שמשלימה את הבית היא גלטסראיי הטורקית. נראה שמבחינתו של רפא בניטז, ההגרלה הנוחה יחסית מאפשרת לו להרוויח עוד קצת זמן כדי להכין את קבוצתו בשקט למשחקים החשובים באמת.

בית ד' מבטיח לנו עוד מפגש שישודר בוודאות בשידור ישיר בין רומא לולנסיה, שתי קבוצות וותיקות מאוד במפעל הזה. אולימפיאקוס היוונית ואוהדיה הפנאטיים ינסו לקלקל לשתיים את הפנטזיות על העלייה לשלב הבא ושחטאר דונייצק האוקראינית תנסה לנצל את מגרשה הביתי הקשה.

ריאל מדריד המחודשת עומדת בראש בית ה' והיא תיתקל בשלב הבתים במשוכה קשה מאוד בדמותה של אלופת צרפת ליון. שתי הקבוצות חלקו גם בעונה שעברה את הבית המוקדם, ליון סיימה אז ראשונה. קלמי סבן וסטיאווה בוקרשט הרוויחו נסיעה לברנבאו בתור קבוצת הדרג השלישי בבית הזה. דינמו קייב האוקרינית, שנחלשה בשנים האחרונות, משלימה את הבית הזה.

בית ו' יזמן לנו דרבי בריטי לוהט בין מנצ'סטר יונייטד לסלטיק הסקוטי. אלכס פרגוסון, המנג'ר הסקוטי של היונייטד, יהפוך ככל הנראה בסתיו הקרוב לאחת הדמויות בשנואות בקרב בני עמו, שתומכים בצד הקתולי של גלזגו. אם הדרבי הזה לא מספיק, שתי הקבוצות יפגשו גם את בנפיקה הפורטוגלית ואת פ.צ קופנהאגן הדנית, שהפתיעה את אייאקס אמסטרדם במוקדמות.

סגנית האלופה, ארסנל, עומדת בראשות בית ז' וכמו היונייטד, גם היא תפגוש יריבה פורטוגלית ובמקרה הזה מדובר באלופה לשעבר פורטו. צסק"א מוסקבה והמבורג מצטרפות לשתיים וינסו לסבך את תמונת הבית.

מילאן, שהייתה בסכנת הדחה מהשתתפות בליגת האלופות וזכתה בסופו של ד'בר בעירעור, היא כנראה הקבוצה המדורגת שזכתה בהגרלה הנוחה ביותר על הנייר. יריבותיה של מילאן בבית ח' הן ליל הצרפתית, אא"ק אתונה היוונית ואנדרלכט הבלגית.

כל הבתים

בית א': ברצלונה, צ'לסי, ורדר ברמן, לבסקי סופיה

בית ב': אינטר, באיירן מינכן, ספורטינג ליסבון, ספרטק מוסקבה

בית ג': ליברפול, איינדהובן, בורדו, גלטסראיי

בית ד': ולנסיה, רומא, אולימפיאקוס, שחטאר דונייצק

בית ה': ריאל מדריד, ליון, סטיאווה בוקרשט, דינמו קייב

בית ו': מנצ'סטר יונייטד, סלטיק, בנפיקה, פ.צ קופנהאגן

בית ז': ארסנל, פורטו, צסק"א מוסקבה, המבורג

בית ח': מילאן, ליל, אא"ק אתונה, אנדרלכט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully