וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הכח עמידר: היסטוריה בפתח

יואב ויכסלפיש

24.8.2006 / 18:12

אחרי 21 שנים בליגה השניה, הכח עמידר ר"ג חזרה לליגת העל ותפגוש במחזור הפתיחה בשבת את מכבי פ"ת באורווה. יהיה מסקרן

אחרי 21 שנה בליגה השניה, הכח עמידר רמת גן חוזרת לליגת העל ותפגוש במחזור הפתיחה את מכבי פ"ת במשחק חוץ ב"אורווה". בהכח מעודדים מתהתיקו 1:1 בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו, משחק בו הקבוצה לא היתה רחוקה מניצחון.

הסגולים יתבססו על שורת שחקני רכש, כשמהרכב העונה שעברה נותרו רק הקשרים דודי ליברמן ויוסי רוזן והבלם הקונגואי סיבטי ליפניה. שחקני נוער לא עלו לבוגרים, כך שהמעמסה תיפול על שחקני הרכש שהביא המאמן אורי מלמיליאן (עונה רביעית בקבוצה וחמש שנים מחוץ לליגת העל). ניר רחמין יהפוך סוף סוף לשוער ראשון אחרי שנים על הספסל של הפועל ת"א ופציעה שהשביתה אותו בבאר שבע. אבי תקוה, שהתייבש אשתקד על הספסל של כפ"ס, ינסה לעשות העונה קאמבק בקישור. היו"ר איציק פוזמנטיר הצהיר כבר בתחילת הפגרה שהמטרה צריכה להיות מקומות 6-7. המסע לשם יחל בשבת.

הרכב משוער הכח עמידר: ניר רחמין, ליאור ראובן, סיבטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר, דודי ליברמן, יוסי רוזן, דן רומן, אבי תקוה, ארז אליאב, שלומי אדרי.

הלוזונים פותחים עונה נוספת ב"אורווה" עם כוונות להשתלב באירופה, דרך הליגה או הגביע. אשתקד רשמה הקבוצה הופעה היסטורית בשלב הבתים באופ"א אבל עשתה בושות מול היריבות האירופאיות ושילמה מחיר כבד בליגה. בסוף היא איכשהו התברגה למקום החמישי אבל נכשלה באינטרטוטו, כך שאירופה לא תפריע לליגה. השקט התעשייתי נשמר גם הקיץ ופטריק סופו נשאר למרות שנתניה ניסתה לחטוף אותו. עומר גולן דיבר על אנגליה אבל עבר פציעה והוא עדיין כאן. בגביע הטוטו הקבוצה לא הרשימה, רשמה ניצחון והפסידה פעמיים. שמונה שחקנים עלו מהנוער לבוגרים וכנראה שדידי אונגר יהיה גם בהרכב במשחק הפתיחה מול הכח. קאלדיירה ייעדר בגלל צהובים.

הרכב משוער מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון,נאור פסר: דידי אונגר, סולי צמח, בלסינג קאקו, עמנואל אוביידה, עומר גולן, פטריק סופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully