וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "השחקנים דיברו במקומי"

25.8.2006 / 8:09

אחרי שעבר ימים לא קלים בהפועל ת"א, יכול יצחק שום לחגוג עלייה לסיבוב הראשון באופ"א אחרי 0:3 דרמטי על דומז'אלה

סוף סוף יצאנו גדולים. הפועל ת"א כבר הייתה קרובה לעוד ניצחון שכולו אכזבה, אבל הפעם המזל הלך עם הטובים. שני שערים של גילי ורמוט (90) ואיזביטו אוגבונה (93) בתוספת הזמן, יחד עם עוד שער ענק של יוליץ' (70), העניקו להפועל ת"א ניצחון 0:3 אדיר, ששולח אותה לשלב הבא בגביע אופ"א.

כשאיוון יוליץ' העלה את הפועל ליתרון בדקה ה-70, זה נראה היה כמו עוד ניצחון לפרוטוקול, שישאיר אותנו שוב רק עם המחמאות. הפועל הייתה צריכה את השער השני כדי להבטיח עלייה, אבל הוא נראה היה רחוק. כשיצחק שום ביצע חילוף כפול בדקה ה-76, גם אבוקסיס המוחלף נראה היה מופתע, אבל התשובה התקבלה כמה דקות לאחר מכן. כשורומוט כבש את השער בדקה ה-90, שום חייך מאושר. כשאוגבונה כבש את השלישי, שמעו את אנחת הרווחה של המאמן גם בישראל.

הפועל שלטה במשחק במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה לכבוש. דווקא בדקות הטובות של הסלובנים הצליחו האדומים לעלות ליתרון ראשון, אבל כולנו חיכינו לשער השני, החשוב. יצחק שום הרגיש את ההדחה ואת סיר הלחץ שמתרתח, אבל הפעם החילופים שלו פגעו בול. ורמוט ואוגבונה כבשו, דגו בישל, ועכשיו כבר אי אפשר לבוא אל המאמן בטענות. הפעם הסלובנים הם אלה שצריכים לעשות חשבון נפש, אנחנו בשלב הבא.

מהלך המשחק

דקה 1 - כבר אחרי 40 שניות אליניב ברדה ניצב במצב נוח, אך מ-16 מטרים שלח בעיטה לא מדויקת, שחלפה מעל לשער.

דקה 8 - האדומים המשיכו בפתיחה החזקה שלהם. מסירה של טועמה מצאה את יוליץ' בתוך הרחבה, אבל הבעיטה של החלוץ נהדפה על ידי השוער.

דקה 11 - הברזילאי של דומז'לה, ז'וניניו, ניסה להפתיע את שביט מחצי מגרש, אך הכדור חלף מעל לשער.

דקה 33 - מסירה יפה של טועמה מצאה את ברדה בתוך הרחבה, אבל הבעיטה החלשה של החלוץ נהדפה בקלות.

דקה 47 - ראקוביץ' שלח פצצה מתוך הרחבה, שביט היה במקום.

דקה 54 - התקפה מתפרצת של דומז'אלה הסתיימה במצב נוח של קירם, שבעט החוצה.

דקה 59 - כדור ברחבה נהדף לבאדיר, שבעט יפה מהאוויר, אבל זינוק מצוין של השוער הסלובני הציל שער בטוח.

דקה 70 - גול! יוליץ' קיבל כדור ברחבה, עצר על החזה, ובעט כדור נפלא לחיבורים הרחוקים. 0:1 נפלא להפועל, שצריכה עוד שער כדי לעלות לשלב הבא.

דקה 85 - יוליץ' הגיע למצב של אחד על אחד, אבל לבד מול שטריינר הוא בעט לגוף של השוער.

דקה 90 - גול! פעולה נפלאה של טועמה השאירה את ורמוט בתוך הרחבה, והמחליף לא התבלבל. 0:2 להפועל.

דקה 90+3 - גול! התקפה מתפרצת השאירה את אוגבונה באחד על אחד, החלוץ הפעם נשאר קר רוח, והעלה את האדומים ל-0:3, ולשלב הבא.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, טל חן, חאווייר פאאס, מאור פרץ, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס (ברוך דגו, 76), לוסיאנו דה ברונו (איזביטו אוגבונה, 63), סלים טועמה, אליניב ברדה (גילי ורמוט, 76), איוון יוליץ'.

אצטדיון: ספורטני פארק
שופט: וויליאם קולום (סקוטלנד)

"אין אצלנו לחץ"

סלים טועמה אמר בסיום המשחק לכתבנו ניר איסקוב: "יש שמחה גדולה במועדון. עשינו הישג מאוד משמעותי, ואני שמח שהצלחנו לעבור שלב. ראו על המגרש שהמועדון והקהל חשובים מאוד לשחקנים. הוכחנו שאנחנו קבוצה עם אופי, ושאין לחץ אצלנו. אנחנו קבוצה טובה שפשוט צריכה להתגבש. הייתה אצלנו הרבה שמחה וחיבוקים אחרי הניצחון".

וואליד באדיר: "כשבאנו לסלובניה, ישבנו כל השחקנים והאמנו. ראינו באצטדיון את הקהל שלנו, שהוא מספר 1 בארץ. הם היו 60 איש, וזה נראה כאילו הם מילאו את המגרש. מגיע כל הכבוד לשחקנים, למאמן ולהנהלה. רצנו והשקענו, ואני שמח שעשינו תוצאה טובה". באדיר התייחס גם לביקורות שהוטחו בשחקנים ובשום על היכולת עד כה: "עוד לא שיחקנו בליגה, וכל היום קוטלים את האנשים פה. יש הרבה שחקנים חדשים, וצריך לתת להם זמן להתאקלם. יש לנו הרבה סבלנות. החילופים של המאמן השפיעו על המשחק והכריעו אותו לטובתנו. אחרי המשחק, חגגנו חצי שעה בחדר ההלבשה, אבל נרגענו ואנחנו מתרכזים במשימה הבאה, משחק הליגה מול בני יהודה ביום שני".


יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, אמר בסיום המשחק לכתבנו ניר איסקוב: "אני מאושר, ואתה יכול לכתוב את זה כמה פעמים שתרצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שום: "השחקנים דיברו במקומי" (יניב קובוביץ', "הארץ")

בהפועל ת"א היתה שמחה אמיתית אחרי המשחק אמש. הנהלת הקבוצה תחלק לשחקנים מענקים בסך מצטבר של 100 אלף ד', כמובטח, והיום יצאו למונאקו חברי ההנהלה, שחר בן עמי ואריה הרשקוביץ', כדי לקחת חלק בהגרלת השלב הבא בגביע אופ"א, שתיערך היום (שישי) ב-14:00.

"השחקנים שלנו דיברו על המגרש במקומי והראו מה הפועל יכולה לעשות העונה", אמר בסיום יצחק שום, "יהיו לנו עוד הרבה משחקים שנבקיע בהם שלושה שערים. מה שהכי חשוב לנו היום, אחרי הניצחון, זה שהמשחקים יחזרו לישראל".

וואליד באדיר החמיא לקהל: "הניצחון הזה מוקדש לקהל שלנו, היו פה 60 אוהדים שלא הפסיקו לעודד והרגשנו שאנחנו במשחק בית. אנחנו מודעים לכל הביקורת שהיתה בימים האחרונים אבל זה לא משהו שאנחנו מתייחסים אליו. אנחנו שחקנים שבאים לעבוד. אין לי ספק שעוד נשתפר העונה והפועל תהיה טובה יותר מזו שראיתם במשחק".

"מגיע לשום הרבה מלים טובות על החילופים", סיכם אליניב ברדה, שהוחלף בעצמו. "הוא פגע בול בכל מה שעשה לאורך המשחק. החילופים למעשה ניצחו את המשחק. הפועל תהיה העונה קבוצה מצוינת, פשוט לאנשים אין סבלנות. צריך גם להגיד להנהלה מלה טובה, על זה שיצרה פה משהו טוב ויציב".

עדכון ראשון: 24.8.06, 21:30
עדכון אחרון: 25.8.06, 8:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully