וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזנברג: "אולי הפועל תשחק בליגה למקומות עבודה"

שגיא ניר

24.8.2006 / 16:28

ליגת העל ממשיכה להתרחק מהפועל תל אביב, אבל שאול אייזנברג לא מתרגש. ליו"ר האדומים גם יש מסר לעפולה: "פראיירים לא מתחלפים"

באיזו ליגה תשחק בעונה הבאה הפועל תל אביב? אם תשאלו את יושב הראש שלה, שאול אייזנברג, כל תשובה אפשרית. "הפועל תשחק איפה שהיא צריכה לשחק, אולי נשחק בליגה למקומות עבודה", הוא אומר.

אייזנברג ממשיך במחאה שלו נגד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, ומפנה אליו את האשמה בעניין מצבה העגום של הקבוצה, שעלולה לאבד את מקומה בליגת העל בשל אי העמדה של תקציב מתאים. "אין קבוצה בכדורסל הישראלי שהמנהלים שלה הביאו כמויות של כסף כמו שבהפועל הביאו מהבית", אומר אייזנברג, שטוען כי הפועל תל אביב יכולה במצב הנוכחי להעמיד תקציב לליגת העל.

"אנחנו מאחלים הצלחה לעפולה על כך שתשחק בליגת העל, אבל בכדורסל הישראלי הפראיירים לא נגמרים אלא רק מתחלפים. לראש עיריית עפולה מגיעות מחמאות על זה שהוא רוצה קבוצה בליגת העל, מה שראש עיריית תל אביב לא רוצה".

הפועל זכתה בשבועות האחרונים להבעת עניין מצידם של האחים סילנה, שנציגם דן ברנט התבטא כאילו הם מוכנים להשקיע בקבוצה תקציב של כ-5 מיליוני שקלים. אייזנברג התייחס לסיכויים שהעסקה תתבצע, ואמר: "הם רוצים שעוד מישהו ישקיע 2.5 מיליון דולר בקבוצה. אולי ראש העיר ישקיע את הכסף".

עוד לפני ההכרעה לגבי ליגת העל, שאמורה להגיע למנהלת הליגה עד ה-31 באוגוסט, מינתה הפועל תל אביב את גיא קידר למאמנה. קידר, שבעברו אימון קבוצות הנוער של רמת השרון והפועל תל אביב, כמו גם עונה אחת במכבי ראש העין מהליגה הלאומית לגברים, עדיין לא יודע באיזו ליגה תשחק הקבוצה אותה יאמן. "תחכו בסבלנות עד שנקבל החלטה, ואז תדעו", אומר אייזנברג. מעניין מה מצב סבלנותם של האוהדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully