וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתכוננת לפתיחת העונה

רומן רוזנבלט

24.8.2006 / 13:40

כל שחקני הקבוצה עברו בבקרה התקציבית ויעמדו לרשות המאמן. קונסול קוסטה ריקה בישראל יגיע למשחק. ניר ברקוביץ' שוחרר

מכבי נתניה עושה הכנות אחרונות לפתיחת ליגת העל כאשר היום (חמישי), עברו כל שחקני מכבי נתניה בבקרה התקציבית, כולל הזרים לואיס מרין וג'ף טוטואנה, שיעמדו לרשותו של המאמן אלי גוטמן בשבת. טוטואנה שעבר בימים האחרונים לקבוצה אף עשוי לפתוח בהרכב במשחק נגד האלופה מכבי חיפה. ניר ברקוביץ' שוחרר היום מהקבוצה.

למשחק הקבוצה הוזמן קונסול קוסטה ריקה בישראל, מר היירו לופז, אשר הודיע כי בכוונתו להגיע לקופסא, זאת כמובן על רקע הופעת הבכורה במסגרת הליגה, של הבלם הבינלאומי לואיס מרין.

הקבוצה החליטה כי 300 ילדים עד גיל 14, אשר יגיעו לבושים בחולצות צהובות לשער מספר 5 (היציע הדרומי), יזכו בכניסה חינם. פתיחת השער תתבצע בשעה 18:00. מכירת כרטיסים מוקדמת תתקיים מחר (שישי) בין השעות 12-15. בשבת, במידה ויישארו כרטיסים, ייפתחו קופות האצטדיון בשעה 16:30.

בין יתר החידושים המרעננים שהוכנסו בנתניה העונה, תתקיים בין השעות 18:45-19:15 הופעה חיה על הדשא של להקת SYMPHNOY OF LOVE. כמו כן צפויות הפתעות מצד הקהל המקומי, ביניהן כ-4000 דגלונים, חצוצרן ועוד.

היום ביקרו נשיא מכבי נתניה, דניאל יאמר, וחברי הנהלת הקבוצה, במועדון הכדורגל של בית"ר טוברוק. אנשי טוברוק ערכו ליאמר סיור במתחם האימונים. יאמר אמר: "בסך הכל באנו כדי לתקן את הגשר שנשבר בין שני המועדונים ולהשאיר את הדלתות של המועדונים פתוחות".

בשבת הקרובה, בשעה 10:30, תיפתח הליגה הלאומית לנוער, כאשר במחזור הראשון (למעשה מדובר במחזור השני) תארח טוברוק את קבוצת הנוער של מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully