וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חושבת התקפה

אסף שקד

23.8.2006 / 23:03

אוסי ארדילס יפתח במשחק הגומלין מול דינמו בוקרשט (1:0 במשחק הראשון) עם קשר הגנתי אחד (בואטנג) ושני חלוצים (יצחקי ופינטו)

אוסי ארדילס ושחקניו מגיעים למשחק מול דינמו בוקרשט עם גבם אל הקיר. ההפסד 1:0 במשחק הראשון נותן לרומנים יתרון לקראת המשחק, אך אם לא די בכך הרי שאובדן הביתיות של בית"ר גורם לה לאבד את היתרון היחיד שעוד היה לה.

כ-300 אוהדי בית"ר ירושלים המריאו מישראל לסופיה על מנת לתמוך בקבוצה, אך מולם יתייצבו כ-700 אוהדים רומנים שעשו את הדרך מבוקרשט (4 שעות נסיעה) ויתנו לקבוצתם אווירה "ביתית".

בית"ר ירושלים יודעת שמדובר במשחק על כל הקופה - ניצחון זאת המטרה, אבל במידה ובית"ר תנצח בהפרש שער אחד (מלבד 0-1), היא תמצא את עצמה בחוץ, כמו גם תוצאת תיקו, לכן בית"ר תהיה חייבת לכבוש לפחות שני שערים על מנת לעלות לשלב הבא וכמובן לשמור על שער נקי.

על פי האימון המסכם אותו ערך ארדילס ביום רביעי בערב, תבצע בית"ר שני שינויים מההרכב שפתח במשחק הראשון - יואב זיו יפתח במקום רוני גפני ואילו ברק יצחקי יפתח במקום טוטו תמוז. זיו ששיחק 90 דקות במדי הנבחרת בשבוע שעבר, יזכה סוף סוף לקרדיט מארדילס וזאת לאחר שבמשחק הראשון לא שותף כלל. את עמדת המגן הימני יאייש עומרי אפק שלפני כחודש היה על הכוונת של דינמו בוקרשט. איציק קורנפיין, שכבר עבר עם בית"ר בעבר מספר משחקים במסגרת האירופאית, יפתח בשער וישמש כקפטן.

בחוליית ההגנה נשמו בצוות המקצועי לרווחה כאשר נודע כי תומר בן יוסף כשיר והוא יפתח כבלם לצידו של שמעון גרשון.

יצחקי חוזר להרכב

בחוליית הקישור תפתח בית"ר עם ארבעה קשרים - אחד אחורי ושלושה התקפיים. שחקן נבחרת גאנה, דרק בואטנג, יהיה זה שיתפקד כקשר אחורי בודד ועליו יבנה למעשה המשחק של בית"ר. את עמדת הקשר הימני יאייש גל אלברמן שלאחר שבוע חזר מפציעה הישר להרכב. בעמדת הקשר השמאלי יפתח מיכאל זנדברג. פאבריס פרננדס הצרפתי יפתח כקשר אמצעי ולמעשה יקבל חופש פעולה מארדילס.

בהתקפה תפתח בית"ר עם שני חלוצים: הברזילאי ג'ואנו פינטו שפתח בהרכב במשחק הקודם ולא שיכנע, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, אך השינוי המרענן בעמדה זאת תהיה חזרתו של ברק יצחקי להרכב על חשבון טוטו תמוז. יצחקי פתח בהרכב ביום שבת, אך לאחר שלא שותף במשחק הראשון, תהיה זאת הופעה ראשונה שלו בגביע אופ"א בכלל, ובמפעל האירופאי השנה בפרט.

הרכב משוער:

איציק קורנפיין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, יואב זיו, עומרי אפק, דרק בואטנג, פאבריס פרננדס, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, ג'ואנו פינטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully