וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין מועמד לאמן את עפולה

שגיא ניר

23.8.2006 / 21:50

הקבוצה קיבלה אישור רשמי להשתתפותה בליגת העל, מאמן ירושלים לשעבר עשוי לקבל את המפתחות. גם אור איתן עשוי להצטרף

מנהלת ליגת העל שלחה היום (רביעי) מכתב להנהלת הפועל עפולה/גלבוע, ובו היא הודיעה לה כי הקבוצה תשחק בעונה הקרובה בליגת העל. ההודעה מגיעה יומיים לאחר שהנהלת עפולה השיגה את הערבויות הנדרשות להעמדת התקציב לליגה.

בסיום העונה שעברה, הפסידה עפולה בגמר הפלייאוף להפועל חולון ואיבדה את כרטיס העליה, אך העולה החדשה לא הצליחה להשיג את התקציב הדרוש, ולאחר שעזב אותה הבעלים מיקי דורסמן נגזר עליה להישאר בליגה הלאומית. חוסר הודאות גם בהפועל תל אביב, שצפויה גם היא לשחק העונה בלאומית, הקפיץ את עירוני רמת גן ועפולה לליגת העל, ושתיהן תשחקנה בליגה הבכירה, ככל הנראה בתקציב הנמוך בכ-20 אחוזים מתקציב המינימום של מיליון הדולרים.

נכון לעכשיו, עדיין לא ידוע כיצד ינהגו במנהלת באם הפועל תל אביב תעמוד על הרגליים ותעמיד תקציב מינימום לפני ה-31 באוגוסט - המועד האחרון ל"רישום" לליגת העל. במקרה כזה יתכן וליגת העל תמנה 11 קבוצות, כפי שהיה בעונה האחרונה.

הערב ערכה עפולה אימון אותו העביר דני פרנקו, שאמור היה לאמן את הקבוצה בליגה הלאומית. כעת, צפויה הנהלת עפולה להיערך למצב החדש, ולמנות מאמן מנוסה יותר. בין המועמדים נמצאים פרט לפרנקן גם מאמן נבחרת העתודה יעקב ג'ינו, מאמן עירוני נהריה לשעבר אבי אשכנזי ומועמד מפתיע: ארז אדלשטיין, שהתחיל את קריירת האימון שלו בעפולה.

סגל השחקנים של עפולה לא צפוי לעבור טלטלה משמעותית. גוני יזרעאלי, יוסי דדון והזר ג'רמיין הול ישארו בקבוצה, שתצרף 2 או 3 זרים ותנסה לחתום עם גור פורת לעונה נוספת. בעמק היו מעוניינים לראות את אור איתן, שחקנה של ראשון לציון בעונה האחרונה, חוזר לקבוצת האם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully