וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמן בדרך לאיטליה?

23.8.2006 / 16:52

נציגי מילאן נסעו במיוחד למדריד כדי לדון על החזרת רונאלדו לליגה האיטלקית. עוד איומים על יובה, דיוגו עזב את ריאל לסראגוסה

עכשיו זה כבר ברור: מילאן רוצה את רונאלדו. אחרי שמועדון הפאר האיטלקי איבד לצ'לסי את אנדריי שבצ'נקו, במילאנו מחפשים גם את השם הגדול שיעזור במכירת מנויים, וגם את הסקורר שימלא את הבור הענק שנפער בחוד עם עזיבתו של האוקראיני.

בעבר כבר דווח לא פעם על ההתעניינות של המילאנזים בחלוצה הברזילאי של ריאל מדריד, אבל הפעם זה נראה רציני מתמיד. אדריאנו גליאני (סגן הנשיא) ואריאנו בריידה (המנהל המקצועי) נסעו היום (רביעי) למדריד כדי לדון עם הנהלת ריאל ברכישת השחקן והעברתו בחזרה לאיטליה.

ריאל, לפי הדיווחים, משחקת אותה קשה להשגה. "אנחנו בהחלט לא רוצים להיפטר מרונאלדו, אבל אפשר לדון על כך", אמר הנשיא קלדרון, שרק לפני כמה שבועות הנחית במדריד את רוד ואן ניסטלרוי, "נקשיב להצעה של מילאן, ואם רונאלדו ירצה לעזוב, נמצא את הפתרונות".

המאמן פאביו קאפלו אמר כי "אם טוב לו פה, הוא חייב להישאר. הוא שחקן חשוב מאוד, כולם יודעים את זה, אבל אם הוא לא רוצה להישאר, לא נכריח אותו". רונאלדו, כזכור, כבר הצהיר לא פעם על אי שביעות רצונו במדריד, והתלונן על היחס שלו הוא זוכה מהקהל.

ריאל צפויה לבקש בתמורה את קאקה, למרות שהוא לא יוכל לשחק העונה ברשותם בליגת האלופות, לאחר ששיחק במדי מילאן במפעל.

ההתאחדות ממשיכה לאיים על יובה

ההתאחדות האיטלקית ממשיכה לאיים על יובנטוס. לאחר שהאלופה לשעבר ערערה לבית משפט אזרחי על ההחלטה להוריד אותה ליגה ולהתחיל את העונה עם מינוס 17 נקודות, בהתאחדות האיטלקית זועמים.

ההתאחדות, שמרגישה שביובנטוס מזלזלים בהחלטתה ומנסים לעקוף את הסמכות שלה, שיגרה מכתב למועדון שבו היא מאיימת כי תנקוט בסנקציות נוספות אם יובה לא תמשוך את העתירה.

* ריאל מדריד השאילה לשנה אחת לריאל סראגוסה את הבלם/קשר האורוגוואיי קרלוס דיוגו. דיוגו הגיע למדריד בשנה שעברה מריוור פלייט, אך קיבל מספר מועט של הזדמנויות, במיוחד לאחר החתמתו של סיסיניו. סראגוסה, שסיימה את הליגה בעונה שעברה במקום ה-11, ממשיכה להתחזק, אחרי שצירפה לרשותה את צמד הארגנטינאים פבלו איימאר ואנדראס ד'אלסנדרו.

ויירה מחכה לאיברהימוביץ'

פטריק ויירה התבטא בעניינו של חברו לאינטר, זלאטן איברהימוביץ', ואמר: "הוא שחקן אלוף, אבל הוא חייב לזכור לשחק עבור הקבוצה. למרות זאת, הוא טיפוס מאוד חביב".

ויירה גם חווה דעה ראשונית על אינטר המתחדשת: "זה מדהים כמות האלופים שנמצאים פה", אמר. "הרבה שחקנים פה יכולים לשחק בכל קבוצה בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully