וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים חזר לנבחרת

ניר איסקוב

23.8.2006 / 21:10

בלם בולטון התקשר הבוקר לקשטן, ובסיום השיחה החליט מאמן הנבחרת להחזירו לסגל הלאומי. תיווכו בין הצדדים: אוהדי מכבי ת"א

טל בן חיים, בלמה של בולטון וונדררס, חוזר לנבחרת ישראל. לאחר הסכסוך הפומבי בין בן חיים למאמן הנבחרת דרור קשטן, שבסיומו הושעה הבלם מהסגל הלאומי, בן חיים שוחח הבוקר (רביעי) עם המאמן וסיים את הפרשה.

קשטן, שכבר איים בתקשורת כי דקל קינן נמצא בהיכון כדי להחליף את בן חיים, החליט בסיומה של השיחה לבטל את ההשעיה, והודיע כי בן חיים ייכלל מחדש בסגל. הבלם אמור לקחת חלק בשני המשחקים הקרובים במוקדמות אליפות אירופה, מול אסטוניה (2 בספטמבר) ואנדורה (6 בספטמבר).

לוואלה! ספורט נודע כי בין המתווכים היו חלק מאוהדיה היותר מוכרים של מכבי ת"א, שזוכרים לקשטן את הדאבל שהביא לקבוצה ב-96' ונמצאים עמו ועם בן חיים בקשרים טובים. ביומיים האחרונים שוחחו האוהדים עם עמנואל בן חיים, אביו של טל, ועם המאמן הלאומי, וסייעו בריכוך עמדותיהם, מה שהקל על הבלם להתקשר לקשטן.

אחד האוהדים סיפר לוואלה! ספורט: "אנחנו אוהבים את בן חיים. הוא אחד השחקנים הישראלים הטובים בכל הזמנים, ואנחנו חושבים שקשטן הוא המאמן הישראלי הכי טוב אי פעם. מאז הדאבל שמרנו עם קשטן על קשר, ואנחנו הולכים אחריו באמונה מוחלטת. נקרע לנו הלב מהמצב שנותר, ועשינו ככל שביכולתנו כדי להראות להם שהקהל רוצה שהמשבר ייפתר לטובת כולם. הייתה פה פשוט אי הבנה, שלשמחתנו נפתרה". מ"מ יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הכחיש כי היה מעורב בניסיונות התיווך.

קשטן יקבע את הסגל הסופי של הנבחרת ביום שני בערב, רק לאחר שיושלם המחזור הראשון של הליגה, בתום המשחק בין בני יהודה והפועל תל אביב.

עדכון ראשון: 23.8.06, 13:51
עדכון אחרון: 23.8.06, 21:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully