וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נבחרת הנשים לא תצא לטורקיה בשל בעיית אבטחה

23.8.2006 / 12:57

הטורקים מסרו שלא יאבטחו את הבנות, ומשרד החינוך אמר שבלי שיתוף פעולה הנבחרת תיאלץ להישאר בבית ולהחמיץ את ההכנה החשובה

איגוד הג'ודו קיבל השבוע הודעה ממשרד החינוך האוסרת על נבחרת הנשים לצאת לטורניר בינלאומי בטורקיה. מדובר בטורניר דרג B שתוכנן כטורניר הכנה לקראת אליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך ב-8 בספטמבר באסטוניה.

בטורניר היו אמורות להשתתף חמש ג'ודוקאיות, ביניהן אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג), ירדן ג'רבי (עד 57 ק"ג) ושחר לוי (עד 48 ק"ג) הצעירות שייצגו את ישראל באליפות אירופה.

ממשרד החינוך מסרו לאיגוד הג'ודו כי היות ואין שיתוף פעולה עם הטורקים, גורמי הביטחון של ישראל לא יוכלו לאבטח את המשלחת. כמו כן נמסר כי אין בכוונת הטורקים לאבטח את נבחרת הנשים הישראלית בעצמם.

משמעות ההחלטה היא שנבחרת הנשים בג'ודו לא תוכל לצאת לטורניר בתורכיה שתוכנן מראש כהכנה הבינלאומית העיקרית של הבנות לקראת אליפות אירופה עד גיל 20. השנה היא שנה חשובה מאוד לנבחרת הג'ודו, שאמורה להשתתף הן באליפות אירופה באסטוניה והן באליפות העולם שתיערך ב-12 באוקטובר ברפובליקה הדומיניקנית ומהווה תחרות מטרה שנתית לנבחרת הצעירה.

פבל מוסין, מאמן נבחרת הנשים, הביע אכזבה מהמהלך: "נוצר מצב שאנחנו אמורים לבחור את התחרויות במדינות שמתאימות לנו מבחינת אבטחה אבל לא בהכרח מתאימות מבחינה מקצועית. נכון להיום רק שחר לוי עשתה הכנה מלאה בטורנירים בינלאומיים, ירדן ג'רבי עשתה הכנה חלקית, שלזינגר, שהיא הג'ודוקאית הבכירה היום בנבחרת לא ביצעה הכנה בטורנירים בינלאומיים בשל מחלה".

נציגות גדולה של איגוד הג'ודו השתתפה אתמול (שלישי) בטקס פרסי שר הספורט לשנת 2005. בשנת 2005 זכו הג'ודוקאים הישראלים ב-13 מדליות באליפויות אירופה כולל זכייה היסטורית של נבחרת הבוגרים, בהופעתה הראשונה כקבוצה באליפות אירופה הקבוצתית בבודפשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully