וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול נושמת לרווחה"

23.8.2006 / 12:19

עיתוני אנגליה החמיאו לאלופה הישראלית ולניר דוידוביץ' אחרי ה-1:1 בקייב. "רק קראוץ' הרגיע את הפחדים של ליברפול", כתב "הטלגרף"

גם עיתוני אנגליה זיהו את מאזן הכוחות במשחק אתמול (שלישי) בקייב. "שער של קראוץ' הרגיע את הפחדים של ליברפול", נכתב היום ב"טלגרף" האנגלי, בבוקר שלאחר ה-1:1 של ליברפול מול מכבי חיפה, ששלח את האדומים לליגת האלופות ואת הירוקים לאופ"א.

"אומנם מנעו ממכבי חיפה את הביתיות, ובנוסף הם הכעיסו את ליברפול עם תלונות אחרי המשחק הראשון", נכתב בעיתון, "אבל עם שער אחד שנפסל ועוד הצלה נהדרת של ריינה מבעיטה של קולאוטי - הם היו קרובים להפתעה גדולה".

גם ה"אינדפנדנט" התייחס לביטול הביתיות, כשציין כי "נוכחותו של רפא בניטז, שנתפש על ידי המועדון הישראלי כנציג של ליברפול בדרישתה להעביר את המשחק מישראל, הוציאה משחקני חיפה הרבה אמוציות. נראה היה שהחיפנים הנמרצים עדיין זועמים על ההחלטה של אופ"א, שמעדיפה את טובתם של המועדונים הגדולים ביבשת. בסופו של דבר ליברפול ניצלה אחרי לחץ בדקות האחרונות, והיא תגיע אחרי קושי רב להגרלת הבתים בליגת האלופות בסוף השבוע".

ב"טיימס" החמיאו לשוער האלופה ניר דוידוביץ'. "לרוע מזלה של ליברפול, השוער החיפני הציג יכולת מעוררת השראה, ומנע פעמיים מלואיס גרסיה לכבוש, ועוד התעלה על עצמו בדקה ה-35, כשהדף נגיחה מצוינת של הספרדי ממרחק קצר". ב"הראלד" ציינו שדוידוביץ' מנע שלושער מגרסיה, ביכולת של שוער מהטופ האירופאי".

"ליברפול החלודה שרדה את העוינות החיפנית כדי להבטיח עלייה לשלב הבא", סיכם ה"גארדיאן", "מועדון הפאר האנגלי יכול לנשום לרווחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully