וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטלין הושעה ל-8 שנים

23.8.2006 / 10:25

משמעות העונש לאצן בן ה-24, שאיבד את תואר שיאן העולם, היא סיום הקריירה. גאטלין משתף פעולה עם הרשות נגד הסמים ומצפה לחנינה

הקריירה של אלוף העולם והאלוף האולימפי בריצת 100 מטר, ג'אסטין גאטלין, עומדת בפני סיום, לאחר שהאמריקאי הושעה לשמונה שנים בעקבות שימוש בסמים.

גאטלין, 24, עמד בפני השעיה לכל החיים אחרי התוצאה החיובית בבדיקה שנערכה לו ב-22 באפריל, אז נמצא בדמו כמות גדולה של טסטוסטרון, אבל עונשו הומר לשמונה שנים לאחר שהסכים לשתף פעולה עם החקירה, וזאת, כדבריו, כדי "לעזור בקידום הוצאת הסמים מהספורט".

גאטלין יאבד את תואר שיאן העולם, אותו הוא מחזיק יחד עם אסאפה פאוול. האמריקאי השווה במאי האחרון את ההישג של הג'מייקני, כשרץ את המרחק ב-9.77 שניות.

יש לציין כי הבדיקה החיובית של גאטלין באפריל האחרון הגיעה חמש שנים אחרי הפעם הקודמת שזה קרה לו, אבל אז היה זה, לדבריו, בעקבות שימוש בתרופות לבעייית הקשב שהוא סובל ממנה.

ההשעיה נכנסה לתוקף ב-15 באוגוסט, ואמורה לחול עד ל-24 ביולי 2014, אלא אם כן יקבל חנינה בשימוע המיוחד. המטרה של עורכי דינו של גאטלין היא לקזז את העונש לשנתיים, אבל גם במקרה הזה גאטלין לא יוכל להתחרות באולימפיאדת בייג'ין ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully