וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרינגטון יצלצל באינדיאנה

23.8.2006 / 9:12

אחרי המתנה ארוכה, הפורוורד חוזר לפייסרס, שיעבירו לאטלנטה בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2007. דאג כריסטי רוצה לעשות קאמבק

די, זהו, קאפוט, פיניטו, נגמר! עם השהיה של נבחרת ארה"ב באליפות העולם, נוצר סוג של ואקום ב-NBA, שיצר את אופרת הסבון הכי מפוהקת של הקיץ: הסאגה הבלתי נגמרת של אל הרינגטון והחזרה שלו לאינדיאנה.

הרינגטון שב הלילה (בין רביעי לחמישי) סופית לפייסרס, שנתנו תמורתו לאטלנטה בחירת סיבוב ראשון בדראפט של 2007. "אנו שמחים שהוא שב לשורותינו. הוא יוסיף מימד לקבוצה", אמר נשיא אינדיאנה, לארי בירד. העסקה הושלמה לאחר שהרינגטון חתם באטלנטה ומשם עבר מייד לפייסרס. הוא ישתכר רק 35.3 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, כשהעונה הרביעית תשמש כתחנת יציאה אם יחפוץ. כזכור, הדרישה המקורית שלו הייתה חוזה של 57 מיליון דולר, אבל הוא היה מוכן להתפשר עם הפייסרס כדי לחזור הביתה. אינדיאנה גם הסכימה לקלוט את הסנטר ג'ון אדוארדס, לו חוזה לעונה נוספת בשווי 1.1 מיליון, ושלחה להוקס את הטרייד אקספשן המדובר, בשווי 7.5 מיליון דולר.

"אנחנו מאוד מרוצים לקבל אותו בחזרה", אמר הנשיא לארי בירד, שאימן את הרינגטון בשנתיים הראשונות שלו בליגה. "הוא הופך אותנו למגוונים יותר, עמוקים יותר וטובים יותר".


ומה תגיד האשה, דאגי?

דאג כריסטי מוכן לחזור ל-NBA. הגארד פרש בתחילת העונה הקודמת אחרי שעשה קריירה נאה בזכות הגנה מעולה אבל בעיקר מתנועות הידיים לכיוון רעייתו ביציע על כל סל שקלע, מסירה שמסר, חטיפה שחטף, כדרור שכידרר וצעד שצעד. כעת הוא הודיע כי בכוונתו לשוב ולשחק. כריסטי בילה את החודשים האחרונים בהחלמה ארוכה מפציעה, שהשביתה אותו לאחר שבעה משחקים בלבד בדאלאס אשתקד.

* שארלוט עומדת להחתים את הארגנטינאי וולטר חרמאן. חרמאן, 1.98 מטר, הוא אחד המצטיינים בנבחרתו באליפות העולם ביפן, מה שלא נעלם מאנשי הבובקאטס. הוא אמר כי הוא מקווה להגיע להסכם עוד לפני שתסתיים האליפות, ב-3 בספטמבר.

* ג'ייסון ריצ'רדסון, הגארד של גולדן סטייט ווריורס, עבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו. הוא לא צפוי לפתוח את העונה, ויצטרף רק במהלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully