וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלו שדודים

משה הרוש, שליח הארץ לקייב בשיתוף ניר איסקוב ורומן רוזנבלט

23.8.2006 / 18:14

מכבי חיפה נחתה לאחר ה-1:1 עם ליברפול. שחר: "שדדו לנו את הבית" רוני לוי: "מגיע לנו כל הכבוד". קינן צפוי להיות כשיר לנתניה

צילום: אלעד ברכה

עריכה: אמיר לב

במכבי חיפה היו מאוד מאוכזבים מתוצאת הסיום מול ליברפול, 1:1, שסיימה את דרכם בליגת האלופות. הקבוצה נחתה הבוקר (רביעי) בארץ, כשמייד לאחר סיום המשחק עלתה על מטוס מקייב.

מאמן הקבוצה, רוני לוי, אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מאוכזב וכעוס מהתוצאה, יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה. יש אצלנו גאווה, כי אם אנחנו יוצאים מאוכזבים זה אומר הרבה עלינו. למרות שאני לא אוהב להפסיד בכבוד, מגיע לנו כל הכבוד וכל הפירגון. צריך לזכור ששחקן אחד של ליברפול שווה לתקציב של כל מכבי חיפה. זה לא היה פייר פליי. עם הקהל שלנו בבית אולי זה היה נראה אחרת. השער במחצית השנייה קלקל לי את התוכניות, כי רציתי לעשות את הבליץ מיד עם פתיחת המחצית. אם הצלחנו לנטרל ולהביך אותם, זה אומר הרבה עלינו".

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר: "אני מאוכזב, אני לא חושב שהיריבה היתה בעיה. הבעיה היתה שלא שיחקנו בישראל. ליברפול לא נמצאת בשיא הכושר ויכולנו לעשות תוצאה טובה יותר. בנוסף, הגיע לנו פנדל. אני מרגיש נשדד, שדדו לנו את הבית ואת הסיכוי לעבור את ליברפול. בישראל זה היה נראה אחרת".

ניר דוידוביץ': "טעויות קורות ואני מסתכל בסך הכל על היכולת הכללית שלי. לא ציפיתי שיהיה כל כך הרבה קהל, רצינו שזה יהיה בישראל. כשקיבלנו את ההגרלה לא חשבנו שזה אפשרי. אחרי שפספסנו באנפילד, הבנו שאנחנו יכולים במשחק אחד לעשות את זה. מגיעות מחמאות לשחקנים, אבל מול ליברפול זה לא מספיק".

אלון חרזי: "קשה לי כל פעם לסכם בדיעבד. אנחנו מאוד מאוכזבים וזה מראה על המצב שמכבי חיפה הגיעה אליו. נתנו תצוגת כדורגל טובה מול קבוצה גדולה כמו ליברפול. אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו מעל ומעבר".

יניב קטן: "לקחתי את זה קשה, ראינו שחקנים גדולים מעבירים זמן מול מכבי חיפה. היינו טובים היום, כל הכבוד לרוני ולהכנה שלו. נשאר לנו עכשיו להתרכז בגביע אופ"א ולקחת אליפות בארץ. אנחנו כל פעם מגיעים כל כך קרוב. גם השופט נתן כמה שריקות לטובתם".

גוסטבו בוקולי: "ב-30 הדקות האחרונות רק אנחנו היינו במגרש. כל פעם אנחנו מגיעים כמעט, עכשיו יש לנו עוד שנה לחכות לזה. עכשיו נחשוב על אופ"א ועל הליגה. כל העולם ראה שמכבי חיפה היא קבוצה חזקה. נגד קבוצה גדולה צריך קצת יותר. עשינו עבודה טובה".

מאמן ליברפול, רפא בניטז: "במחצית הראשונה היינו צריכים לסיים את המשחק, הגענו להרבה מצבים, אבל השוער של מכבי חיפה היה פנטסטי ותפס מחצית טובה. שיחקנו מול קבוצה טובה, ששיחקה חזק והתקפי. חיפה רצתה לנצח ועשתה עבודה טובה, אבל צריך לזכור שהם שיחקו מול קבוצה טובה מאוד. קשה לי לומר מה היתה התוצאה אם המשחק היה נערך בישראל".

פיטר קראוץ': "היה לנו משחק קשה, בשני המפגשים הקבוצה הישראלית הוכיחה שהיא יריבה קשה. זה לא היה משחק יפה, אבל לפחות עלינו".

במהלך המשחק הניפו עשרות אוהדים אוקראינים דגלים של לבנון.

מכבי חיפה כבר ערכה אימון ערב לקראת המשחק מול נתניה בשבת. ההרכב ששיחק בליברפול קיים אימון קל, ובסיומו התברר כי דקל קינן שנפצע והוחלף מול ליברפול, יוכל ככל הנראה לפתוח בשבת מול נתניה. אדורם קייסי עדיין בספק למשחק מול נתניה, למרות שחזר להתאמן.

הפגישה בין רביד גזל להנהלה בנוגע לחוזהו, נדחתה לשבוע הבא וזאת בגלל שמנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, טס היישר מקייב לשווייץ, שם תתקיים ביום שישי הגרלת הסיבוב הראשון בגביע אופ"א. כרגע הכוונה היא לצמצם את הפערים ולהשאיר את השחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully