וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביופורד חתם במכבי ת"א

22.8.2006 / 21:55

הגארד האמריקאי (29, 1.96) ישחק בעונה הקרובה בקבוצה וירוויח כ-600 אלף דולר. פנאן נסע לארה"ב כדי לנסות להחתים את ואגנר

רודני ביופורד יהיה הזר השלישי של מכבי ת"א, אחרי שחתם היום (שלישי) על חוזה לעונה אחת בקבוצה. מכבי הפעילה לחץ כבד על השחקן, שביומיים האחרונים התמהמה עם מתן התשובה. אתמול בלילה כבר חשבו ראשי הצהובים לוותר על ביופורד ולעבור לשם הבא ברשימת המועמדים, אולם בסופו של דבר החליט האמריקאי לקבל את ההצעה. פרטי החוזה האחרונים נסגרו הבוקר, כשבשעות הצהריים המוקדמות חתם ביופורד על החוזה דרך הפקס. ביופורד צפוי להרוויח כ-600,000 דולר.

ביופורד, 29, 1.96 מטר, נדד במהלך הקריירה בקבוצות רבות, הן ב-NBA והן באירופה, ונודע בין היתר בגלל הסתבכויות עם שלל בעיות סמים בכמה מתחנותיו. מדובר בגארד בעל מנטליות של סקורר. בכל הקשור להשתלבות באידיאולוגיה הקבוצתית של המאמן נוון ספאחיה, יהיה עליו להעלים את סימני השאלה על הפרקט. בחוזהו של ביופורד, אגב, הוכנס סעיף מיוחד המאפשר למכבי לשחררו מיידית וללא כל פיצוי במקרה וייתפס משתמש בסמים.

את קריירת המכללות שלו העביר ביופורד בקרייטון, שם קלע 17.9 נקודות בממוצע והוריד 6.1 ריבאונדים. הוא נבחר במקום ה-53 על ידי מיאמי בדראפט 1999, עזב אחרי עונה חלשה אחת לפילדלפיה, ומשם לממפיס, סקרמנטו וניו ג'רזי. בסך הכל שיחק בחמש קבוצות בחמש שנים. באירופה כידרר ביופורד במדי רימיני, פנאתינייקוס ומאריופול. בין לבין רשם מספר תחנות ביניים בליגת ה-CBA.

מוני פנאן, מנהל הקבוצה, טס לארה"ב במה שבמכבי מכנים "טיסה לעניינים פרטיים". אולם נראה שפנאן ינסה לשכנע את דוואן ואגנר להצטרף גם הוא לקבוצה, כמו גם לנסות להחתים שחקנים אחרים. ואגנר החל לאחרונה להתאמן בפילדלפיה 76', במטרה לחזור ל-NBA לאחר פציעה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully