וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בשלב הבתים

23.8.2006 / 0:46

ניצחה 1:2 את הכוכב האדום בבלגרד ועלתה. גם המבורג ובנפיקה יהיו שם. ולנסיה מחקה הפסד 1:0 לזלצבורג עם ניצחון ביתי 0:3

מלבד ליברפול, ארבע קבוצות נוספות הבטיחו הערב (שלישי) את ההשתפותן בליגת האלופות של עונת 2006/7, כאשר גולת הכותרת היא השתלבותה של מילאן במפעל, אחרי שלפני כמה שבועות היא נראתה בדרכה לעונה שחונה מבחינה אירופית. גם ולנסיה, בנפיקה, והמבורג יהיו שם.

הכוכב האדום - מילאן 2:1 (3:1 בסיכום שני המשחקים)

מילאן יצאה לבלגרד עם יתרון זהיר ושביר של 0:1 למפגש עם אלופת אירופה לשעבר, הכוכב האדום, אבל ניצחה 1:2, השלימה 1:3 בסיכום שני המשחקים, והעפילה הלאה. פיליפו אינזאגי הבלתי נגמר כבש בדקה ה-27 שער אופייני בנגיחה תוך כדי זינוק אחרי מסירה של גאטוסו. קלארנס סידורף העלה ל-0:2 בדקה ה-79, אחרי מבצע מבריק של קאקה, ולמעשה סגר את הסיפור עבור הסרבים. דושאן דג'וקיץ צימק כעבור דקה, אבל הכוכב האדום הודחה למרות שהצליחה לתת פייט מכובד לרוסונרי.

הניצחון מקטין את האפשרות שקאקה יעזוב את הסן סירו לטובת הסנטיאגו ברנבאו. מחר עשויה מילאן להגיש הצעה לספרדים בעבור רונאלדו.

אוסאסונה - המבורג 1:1 (1:1 בסיכום, המבורג העפילה בזכות שער חוץ)

עוד לפני כן, בכרטיס השני לשלב הבתים, אחרי זה של ליברפול לשלב הבתים בליגת האלופות, זכתה המבורג. המשחק הכי מותח שייעדה ההגרלה לשלב הנוכחי היה בין אוססונה הספרדית לקבוצה הגרמנית. הבאסקים הוציאו תיקו 0:0 ב-AOL ארנה לפני שבועיים והגיעו עם היתרון המזערי הזה היום. קוולאר הבלם העלה את אוסאסונה ליתרון כבר בדקה ה-6, אחרי שהקדים את שחקני ההגנה ואת השוער סשה קירשטיין, ונגח פנימה. המבורג הייתה זקוקה לשער חוץ, שיעניק לה עלייה, ובדקה ה-74 היא השיגה את השער היקר. רפאל ואן דר וארט ההולנדי התחיל את המהלך, הכניס כדור פנימה, הכדור עוד פגע בשחקן, ונייג'ל דה יונג כבש מקרוב. שער להמבורג, מתוצרת מחלקת הנוער של אייאקס. בסיום 1:1 והמבורג בשלב הבתים בזכות שער חוץ.

בנפיקה - אוסטריה וינה 0:3 (1:4 בסיכום שני המשחקים)

בנפיקה דרכה על אוסטריה וינה, ניצחה אותה 0:3, ועלתה לשלב הבא עם 1:4 בסיכום. לפורטוגלים כבשו: רוי קוסטה 21, נונו גומש 45, פטיט 57.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ולנסיה - זלצבורג 0:3 (1:3 בסיכום שני המשחקים)


מי שמכירה את ליגת האלופות טוב מאוד היא ולנסיה, ואחרי ההפסד 1:0 במשחק הראשון באוסטריה היא נראתה רחוקה. היא צריכה הייתה ניצחון בן שני שערים במסטאייה, והשיגה אפילו אחד בהפרש של שלושה, בדרכה לשלב הבתים.

הרכש החדש של הצ'ה, פרננדו מוריינטס, הבקיע את הראשון בדקה ה-13, ודויד וייה העניק לאוהדים את התוצאה הנחוצה בדקה ה-32. רק כדי לחתום את ההעפלה באופן סופי, דויד סילבה הבקיע בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully