וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבענו בשישי בנתב"ג?

אסף שקד

22.8.2006 / 11:26

בית"ר ירושלים המריאה לבולגריה לקראת הגומלין מול דינמו בוקרשט. יואב זיו מאמין שיהיה לאוהדים מה לעשות לאחר מכן

בית"ר ירושלים המריאה הבוקר (שלישי) לסופיה, בולגריה, שם תתכונן לקראת המשחק מול דינמו בוקרשט (חמישי, 21:00, ערוץ 10).

אוסוואלדו ארדילס ושחקניו הגיעו בשעה 6 בבוקר לשדה התעופה, כשרובם מאמינים כי הפעם אפשר לעשות את זה ולחזור עם ניצחון יקר שיעלה אותם לשלב הבא. בבית"ר קיים חשש כי תומר בן יוסף לא יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק בגלל פציעה ממנה הוא סובל בברך, אך לארדילס יש כבר תחליף במידה והבלם לא יוכל לשחק, יואב זיו שיכול לשמש גם הוא כבלם.

ברק יצחקי שחזר ביום שבת להרכב לאחר פציעה ממנה סבל כשבועיים, עשוי לפתוח בהרכב של ארדילס ביום חמישי, והיום לפני שהמריא אמר לוואלה ספורט!: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. אף אחד לא רוצה שהחוייה האירופאית תיגמר ביום חמישי. אני בטוח שאם המשחק היה בטדי היינו עוברים אותם, אבל כחלק מהכדורגל אנחנו צריכים להתמודד גם עם דברים שלא תמיד הולכים לטובתנו, ונהיה חייבים לתת את ה-200 אחוז בשביל לעבור אותם. במשחק הראשון צפיתי בחברים מהיציע וכל כך רציתי להיות על הדשא. עכשיו כשאני יכול לשחק, אני אעשה הכל בשביל לעזור לקבוצה לנצח".

יואב זיו, שלא שותף במשחק הראשון בבוקרשט, אמר לפני הטיסה: "החכמה היא לא להשתמש בתירוצים לפני המשחק, אלא להגיע, לתת את הנשמה ולעבור שלב. אחרי הניצחון בשבת על מכבי פ"ת המוראל בקבוצה עלה ואני חושב שזה יעזור לנו. דינמו בוקרשט תנסה להשאיר שער נקי, אבל אנחנו מגיעים בשביל לכבוש שער בית כמה שיותר מהר וכך להשאיר סיכוי לעלות לשלב הבא. אני מאמין ומקווה שביום שישי כשנחזור, נתקבל על ידי אוהדים שיחגגו איתנו את העלייה לשלב הבא".

היום בערב תקיים בית"ר אימון ראשון על אדמת בולגריה, בו גם תבחן פציעתו של תומר בן יוסף. מחר בערב יקיים ארדילס אימון מסכם במגרש בו יתקיים המשחק, אז גם הוא יקבע את ההרכב שיפתח מול דינמו בוקרשט.

ארקדי גאידמק, שקיבל פניות מאוהדים רבים שביקוש עזרה במציאת דיל, נענה לבקשות האוהדים והעמיד לרשותם דיל ב-250 דולר הכולל טיסה ביום רביעי, שהייה של לילה אחד במלון בסופיה והמראה חזרה לישראל מיד לאחר המשחק. ההערכה היא כעת כי למעלה מ-200 אוהדים ילוו את הקבוצה ויתנו לה מעט אווירה ביתית בבולגריה. ההרשמה לדיל מתבצעת באתרי האוהדים, או דרך הטלפון 054-5221047

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully