וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי להצלת הכדורסל הישראלי

אחרי החלטת פיב"א להעברת המשחקים מישראל, ינסה יו"ר מכבי תל אביב לשנות את רוע הגזירה במסגרת הערעור של איגוד הכדורסל

איגוד הכדורסל הישראלי מתכוון לערער על החלטת פיב"א להעביר את משחקי נבחרות ישראל לחו"ל. אחרי שכבר קבעו כי משחקי הבית של נבחרות הגברים והנשים יערכו בסופיה בירת בולגריה, מתכוונים באיגוד להשתמש בקלף האחרון שעוד נותר להם – יו"ר מכבי תל אביב וממלא מקום יו"ר האיגוד שמעון מזרחי.

מזרחי, שנתפס כאחד האנשים החזקים בכדורסל האירופי, יטוס ביום חמישי לקונגרס פיב"א ביפן, שם מתקיימת בימים אלו אליפות העולם בכדורסל. באיגוד הכדורסל מקווים כי בפגישתו עם אנשי פיב"א אירופה יצליח מזרחי לשנות את רוע הגזירה, שהוטלה באופן רשמי במוצאי שבת האחרון. "זה לא מדויק לומר שאני נוסע ליפן רק בשביל הערעור, אבל אם חברי הועדה המשפטית יהיו שם מה טוב", אמר מזרחי, והוסיף: "עדיין קצת מוקדם לדבר על זה כי הערעור נמצא עדיין בשלבי הכנה".

בעונת 2003/4 הצליח מזרחי לבטל החלטה של יול"ב להעביר את הפיינל פור מתל אביב. אז, בימים בהם הועתקו משחקי הכדורגל הבינלאומיים מישראל בשל גל פיגועי הטרור של חמאס, הספיקה נסיעה של מזרחי בסמוך למועד הפיינל פור כדי לבטל את ההחלטה להעביר את המשחקים מישראל. עם זאת, חשוב לציין כי בניגוד לפיב"א, יול"ב הוא ארגון עסקי שמודע לעוצמה הכלכלית של מכבי תל אביב ואוהדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully