וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא שיחקתי נגד קבוצה טובה כמו בארסה"

21.8.2006 / 19:23

אלו המילים של חלוץ אספניול לואיס גרסיה, אחרי ה-0:3 של ברצלונה בגומלין הסופר קופה. אטו לא חגג את התואר עם חבריו

"מעולם לא פגשתי קבוצה שמשחקת כדורגל טוב כמו ברצלונה". אלו המילים של חלוץ אספניול לואיס גרסיה, שיחד עם קבוצתו ספג תבוסה 3:0 בקמפ נואו, בגומלין של הסופר קופה הספרדי (0:4 בסיכום שני המשחקים).

בארסה פתחה את המשחק בבליץ ועלתה ליתרון 0:2 כבר בדקה ה-12. הקטלונים לא קפאו על השמרים, ועוד לפני השער היפה במשחק, המספרת של דקו בדקה ה-62, הגיעו אינספור מבצעים מופלאים, כאילו לא הייתה מעולם פגרה ולא היה מעולם מונדיאל מאכזב לרונאלדיניו ולאונל מסי.

"הם משחקים חזק, סוגרים טוב בהגנה ומגיעים במהירות שאין לאף קבוצה אחרת לרחבה של היריב", המשיך להתפעל לואיס גרסיה. "שיחקנו נגד הקבוצה הטובה ביותר באירופה, וברור שלא עשינו עבודה טובה, אבל צריך להיות ריאלים".

סמואל אטו היה מתוסכל מכך שהחולף על ידי איידור גודיונסן במשחק מול אספניול, עזב את האצטדיון לפני טקס הנפת הגביע, ולא חגג עם יתר חבריו. כשרונאלדיניו שמע על זה הוא לא התרגש. "שחקן כמוהו רוצה לשחק כמה שיותר, וזה עדיף מאשר שירגיש שהוא לא חשוב ומשמעותי לקבוצה", אמר. "גם אני כועס מלא פעמים כשאני לא משחק". הברזילאי טוען כי את כל הבעיות פותרים בחדר ההלבשה, ולא מוציאים אותן החוצה. "זה לא סיפור גדול, הוא שמח במועדון", סיכם רוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully