וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטואנה חתם במכבי נתניה

רומן רוזנבלט

24.8.2006 / 6:49

העסקה הייתה על סף פיצוץ, אבל בנתניה חששו לאבד את השחקן להרצליה וקיבלו את תנאיו. לוי סולק מהאימון. ראזאק יגיע לארץ

החלוץ ג'ף טוטואנה, שהתאמן בשבועיים האחרונים במכבי נתניה, עבר אמש בדיקות רפואיות בקבוצה, והיום (רביעי) חתם במועדון לעונה הבאה, באמצעות סוכנו, רונן קצב.

אתמול בשעות הלילה נראה היה שהעסקה נמצאת על סף פיצוץ, אבל נתניה, שרצתה מאוד את טוטואנה כזר החמישי של הקבוצה, התרצתה וקיבלה את התנאים של בעלי הכרטיס שלו. בנתניה חששו כי השחקן יעבור להרצליה או לאשדוד, שהתעניינו בו. נתניה כבר הספיקה לסגור את התנאים גם מול הפועל חיפה, ובקבוצה מאמינים שיספיקו להעביר אותו ברשות לבקרה התקציבית, כך שיוכל לשחק במחזור סוף השבוע, אחרי שהמאמן אלי גוטמן תירגל אותו בהרכב הפותח.

הקשר האחורי, מזואה אנסומבו ייעדר מהמשחק מול חיפה מאחר והוא סוחב עונש הרחקה ממשחק אחד בגין צבירת כרטיסים צהובים מהעונה שעברה. באימון ביום רביעי תירגל אלי גוטמן מספר מערכים שנועדו להתגבר על חסרונו של הקשר האחורי. גוטמן קיים שיחה עם השחקנים, בהם צפו בקטעי וידאו של האלופה. ערן לוי המשיך בהתנהגות הברוטלית גם באימון הערב. לאחר כניסה חריפה בלואיס מרין, סילק אותו גוטמן מהאימון.

לוי הביע חרטה לאחר המקרה והסביר: "התיקול נבע מהתלהבות יתר ואני מצטער עליו". האימון התנהל בהתלהבות גדולה ואלי גוטמן מתלבט לגבי ההרכב שיפתח בשבת במשחק.

הנהלת נתניה הייתה בקשר רציף עם ההתאחדות לכדורגל של קוסטה ריקה כדי שזו תשלח את השחרור הבינלאומי של הבלם לואיס מרין למשרדי התאחדות לכדורגל בישראל. האישור נשלח, ומרין צפוי להירשם ולהיות מאושר למשחק מול מכבי חיפה.

אסי וסיהון קיבל היום הודעה כי הוא אינו בתוכניות של המאמן אלי גוטמן לעונה הבאה, וכי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. בשחקן מעוניינת קבוצת נצרת עילית.

למשחק בשבת מול מכבי חיפה, הוזמן קונסול קוסטה ריקה בישראל מר היירו לופז אשר הודיע לפני שעה קלה כי בכוונתו להגיע למשחק.

300 ילדים עד גיל 14, אשר יגיעו לבושים בחולצות צהובות לשער מספר 5 (היציע הדרומי מאחורי הטניס) ייכנסו בחינם. פתיחת השער תתבצע בשעה 18:00. מכירת כרטיסים מוקדמת מחר (יום שישי) תתקיים בין השעות 12-15. ביום המשחק הקופות ייפתחו בשעה 16:30, שער 1 ייפתח החל מהשעה 17:30, שאר השערים ייפתחו בשעה 18:00.

בשעה 18:45 תתקיים הופעה חיה על הדשא של להקת SYMPHNOY OF LOVE, ההופעה תתקיים עד השעה 19:15.

ראזאק עשוי לחזור

הקשר הגנאי, איברהים עבדול ראזאק, ששיחק במכבי נתניה בשנתיים האחרונות, ושוחרר מהקבוצה במהלך הפגרה בשל אי רצונו לעבור ניתוח בברכו בשל קרע ברצועות, עשוי לחזור כבר בשבוע הבא לישראל. בימים הקרובים צפויה מכבי נתניה להוציא לשחקן ויזה לישראל. השחקן הסכים לעבור את הניתוח בארץ ויעביר ככל הנראה את כל תהליך השיקום בישראל עד לחזרתו לכושר משחק. כל העניין נעשה בתיאום עם סוכנו, דדה חדד ונשיא הקבוצה, דניאל יאמר.

זמן ההחלמה אחרי ניתוח מהסוג שראזאק צפוי לעבור הוא כ-5 חודשים, מה שהוא אמור כי הוא עשוי להיות כשיר לקראת חודש פברואר. במידה ובחלון ההעברות הבא בחודש ינואר תרצה הקבוצה לחתוך שחקן זר מהסגל, היא תוכל לרשום את ראזאק כזר בקבוצה, שכן השחקן יספיק לשחק מספר לא קטן של מחזורי ליגה לקראת סיומה. בכל מקרה אחר, יוכל ראזאק להצטרף להכנות הקבוצה לעונה הבאה.


עדכון ראשון: 22.8.06, 17:50
עדכון אחרון: 24.8.06, 6:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully