וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "המטרה היא גביע אופ"א"

יואב ויכסלפיש

21.8.2006 / 18:57

בטקס פתיחת העונה של הפועל כפ"ס, לא התבייש אלי אוחנה לכוון גבוה. ראש העיר הבטיח לשפץ את האצטדיון ולבנות מגרש אימונים חדש

הפועל כפ"ס נקטה היום (שני) בצעד חסר תקדים מבחינתה, כשקיימה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. באירוע החגיגי הוכרז על מיתוג הקבוצה בעזרת משרד הפרסום "פילבסקי". היו"ר גבי קצרה והמאמן אלי אוחנה הכריזו שמקומה של הקבוצה במרכז הטבלה והשאיפה צריכה להעפיל לגביע אופ"א.

"אם קבוצות בסדר גודל שלנו כמו אשדוד, בני יהודה ומכבי פ"ת, הגיעו לשם, אין שום סיבה שזו לא תהיה המטרה שלנו", אמר אוחנה, שהזכיר את שנות ה-70 וה-80 היפות של המועדון ואת זכרונותיו כשחקן צעיר שהשאיר נקודות באיצטדיון המקומי.

הקואץ' לא שכח לעקוץ את קבוצת האם, בית"ר ירושלים, ש"מקיימת מסיבות עיתונאים בבתי מלון", ואת התקשורת "שלא מוצאת בלאגנים בקבוצה". הוא הזכיר את 2500 האוהדים שהגיעו לקרב ההישרדות בנתניה במחזור האחרון של העונה הקודמת, ודיבר על הצורך במעורבות בקהילה ומלחמה בסמים ובאלכוהול. הוא גם לא שכח להודות לבוס אלי טביב ולמנכ"ל גבי קצרה ,והביע ביטחון שיוכל לרכוש שחקנים בחלון ההעברות, אם יצטרך, כמו בעונה שעברה.

ראש העיר יהודה בן חמו הופיע והדגיש את הפן הקהילתי של הקבוצה בצירוף המילים "ערכים", חינוך" ו"מלחמה בסמים". בן חמו הבטיח להשקיע 12 מיליון שקל בשדרוג האיצטדיון, שנבנה בשנות ה-80, וסיפר על השיפוצים שנעשו בקיץ בחדרי ההלבשה ובחנייה. כמו כן הבטיח ראש העיר שבקרוב יוקם מגרש אימונים על דשא סינתטי.

בהצהרת הכוונות שחולקה לעיתונאים נכתב, בין השאר, ש"המועדון צריך להיות דומיננטי, משפיע ומביא כבוד לעיר, ובתוך חמש שנים מועדון כדורגל מוביל במדינה". כמו כן דובר על "שיתוף פעולה תדיר עם חוג האוהדים", "הקמת מועדון לקוחות של בעלי המנויים", "גיבוש סגל והרכב לטווח ארוך", ו"מימוש הערכים שעבורם מתקיים המועדון". תקציב הקבוצה יהיה 14 מיליון שקל. עתה נותר לראות אם לכל ההצהרות הללו יהיה כיסוי בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully