וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן וגפני יהיו כשירים לדינמו בוקרשט

אסף שקד

21.8.2006 / 15:49

השניים חזרו להתאמן במדי בית"ר ירושלים, גם בן יוסף עשוי להיות כשיר לגומלין באופ"א. האוהדים עדיין מקווים לטיסות מוזלות

תומר בן יוסף, שנפצע בשבוע שעבר במשחק הנבחרת מול סלובניה, לא התאמן גם היום (שני) בשורות בית"ר ירושלים, אך למרות זאת הגיע לבית וגן ועבר סדרת טיפולים. בלם הנבחרת סובל מפציעה בברכו, אך בבית"ר מאמינים כי הוא יהיה כשיר בסופו של דבר למשחק הגומלין בגביע אופ"א ביום חמישי מול דינמו בוקרשט.

הבשורה מהאימון היום הייתה חזרתו של גל אלברמן לאימונים. הקשר, שנפצע בשבוע שעבר במשחק הנבחרת וסבל מכאבים בצלעות, ערך היום אימון כמעט מלא והוא יהיה כשיר למשחק הגומלין. יותר מכך, ההערכה היא כי ארדילס יפתח בסופו של דבר עם השחקן בהרכב, וזאת לאור חסרונו של מילובאן מירוסוביץ' שנשאר בארץ.

רוני גפני, שנעדר בשבועיים האחרונים מאימונים בגלל הפציעה במשחק הראשון מול דינמו בוקרשט, ערך היום אימון כמעט מלא ואף לקח חלק פעיל במשחקון הפנימי אותו קיימה הקבוצה. המגן שסבל מקרע בשריר, יהיה כשיר באופן ודאי למשחק הגומלין ביום חמישי, וההערכה היא כי הוא יחזור להרכב. עמית בן-שושן ואבירם ברוכיאן נעדרו מהאימון וזאת משום שהגיעו במקביל לבסיסם הצבאי, שם ארגנו את אישורי היציאה מהארץ.

מחר בשעה 8:00 בבוקר תמריא הקבוצה לסופיה בירת בולגריה, שם היא תתכונן לקראת המשחק מול בוקרשט. נכון לעכשיו אין היענות גדולה מצד האוהדים לטוס למשחק. במהלך המשחק מול מכבי פ"ת פנו מספר אוהדים ליוסי מילשטיין, עוזרו של ארקדי גאידמק, וביקשו ממנו עזרה בהוצאות אוהדים למשחק הגומלין. מילשטיין העביר את המספר לגאידמק, שהבטיח לבדוק את הנושא.

המטרה הסופית היא להוציא מטוס ביום המשחק לסופיה וחזרה מיד לאחר סיומו, כשהעלות מוערכת בכ-150-200 דולר. הבעיה היחידה העומדת כעת היא אישור של שלטונות בולגריה להחנות את המטוס במשך מספר שעות בנמל התעופה בסופיה, אישור אותו טרם קיבלו אנשיו של גאידמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully