וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחו מרכזי הטניס בצפון

20.8.2006 / 8:46

המרכז לטניס בישראל פתח אתמול את מרכזי הטניס בצפון הארץ בחיפה, קריית שמונה, טבריה ויוקנעם. המתקנים יפתחו בחינם

המרכז לטניס בישראל פתח אתמול את מרכזי הטניס בצפון הארץ בחיפה, קריית שמונה, טבריה ויוקנעם, שהיו מושבתים במשך כל ימי המלחמה בצפון. לרגל הפעילות המתחדשת מזמינים ארבעת מרכזי הטניס את אזרחי ישראל לבוא וליהנות מפעילות בוקר חינם אין כסף. הפעילות החלה אתמול, ה-20 באוגוסט, ותימשך עד ל-31 באוגוסט בין השעות 8:00 ל-12:00.

מנכ"ל המרכז לטניס בישראל, עו"ד ג'נין שטראוס, אמרה כי "אנחנו שמחים שהמלחמה מאחורינו וכי ניתן לחדש את הפעילות במרכזי הטניס שנאלצנו לקטוע במשך כל ימי המלחמה. לשמחתנו, המשאב החשוב ביותר: הטניסאים שלנו, לא נפגעו מהמצב, ויכלו להתאמן במרכזי הטניס השונים במרכז ובדרום. כך למשל המרכז לטניס ברמת השרון אירח את הטניסאים מקריית שמונה וטבריה, והמרכז בבאר שבע אירח את הטניסאים של חיפה. בכך ביטאנו את הגישה שעל פיה המרכז לטניס אינו רק מרכז ספורט, אלא גם בית ומשפחה לכל טניסאי המרכז".

המרכז לטניס בישראל הינו ארגון ספורט ללא מטרות רווח שהוקם במטרה לתת לילדים ונוער מכל שכבות האוכלוסייה הזדמנות שווה לשחק ולהתאמן בטניס. המרכז לטניס בישראל מפעיל 14 מרכזי טניס בעיירות פיתוח ובשכונות מצוקה מקריית שמונה וטבריה בצפון ועד אופקים, ערד ובאר שבע בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully