וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול ניצח את נוביצקי

21.8.2006 / 14:55

ספרד גברה על גרמניה במאבק בין כוכבי ה-NBA, סרביה מחצה את לבנון, ארגנטינה ואנגולה כבר בשמינית, ניצחון בכורה למארחת יפן

יום המשחקים השלישי באליפות העולם בכדורסל ביפן יצא לדרך. בבית א' השיגה האלופה האולימפית וסגנית אלופת העולם, נבחרת ארגנטינה,את ניצחונה השלישי באליפות העולם בכדורסל, לאחר שהביסה את נבחרתה של ונצואלה, 54:96.

וולטר הרמן ממלאגה הובילה את ארגנטינה עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, לואיס סקולה הוסיף 17. רובן וולקוביצקי עם 11 ופבריסיו אוברטו עם 10 השלימו רביעיית שחקנים בדאבל פיגרס. [[מאנו ג'ינובילי]] שיחק 16 דקות והסתפק ב-5 נקודות בלבד. לוגו הוביל את ונצואלה עם 15 נקודות. משחקה הבא של ארגנטינה, שמובילה את בית א', יהיה מול ניגריה. בכל מקרה, ארגנטינה הבטיחה את עלייתה לשלב שמינית הגמר.

במשחק במסגרת בית ב' ניצחה אנגולה המפתיעה את ניו זילנד 73:95 ושמרה על מאזן מושלם יחד עם ספרד בצמרת בית ב'. אדוארדו מינגס הוביל את האנגולזים עם 27 נקודות. יוצא מכבי תל אביב, קירק פני, שיחק 26 דקות במדי האול בלאקס, וקלע 15 נקודות. הניצחון הבטיח את מקומה של אנגולה בשמינית הגמר.

הפסד בכורה לגרמניה, סרביה מחצה את לבנון

בית ב': גרמניה - ספרד 91:72

שתי הנבחרות הגיעו למשחק עם מאזן מושלם, אבל ספרד המאוזנת היתה פשוט גדולה על סגנית אלופת אירופה. כל הזרקורים במשחק הופנו לקרב בין שני כוכבי ה-NBA הגדולים, [[פאו גאסול]] ממפיס ו[[דירק נוביצקי]] מדאלאס. הספרדי גבר על הגרמני לא רק בתוצאה הסופית, אלא גם בשורה הסטטיסטית.

ספרד קיבלה ערב מצוין גם מחוזה מנואל קלדרון וקרלוס נבארו, שביחד עם גאסול הבטיחו את המקום של נבחרתם בשמינית הגמר. קלדרון, שישתף פעולה בעונה הבאה עם אנתוני פארקר בטורונטו ראפטורס הוביל את ספרד במשחק מצוין עם 20 נקודות (6 מ-6 לשתיים, 2 מ-3 לשלוש, 6 אסיסטים), נבארו מברצלונה הוסיף 19 ופאו גאסול קלע 16 ב-21 דקות. דמונד גרין הוביל את גרמניה עם 14 נקודות, וגם נוביצקי הסתפק ב-14 ב-35 דקות משחק, אחרי שזרק לסל 9 פעמים בלבד.

משחקה הבא של גרמניה יהיה נגד פנמה החלשה.

בית א': סרביה - לבנון 57:104

אלופת העולם הגיעה למפגש מול שכנינו אחרי שני הפסדים (אחד סנסציוני לניגריה, השני סביר יותר, לצרפת), וכתשה את לבנון עד דק. הלבנונים המוכים הפתיעו כשניצחו את ונצואלה במשחק הראשון, אבל שתי התבוסות, לארגנטינה וסרביה, החזירו אותם לקרקע. דרקו מיליצ'יץ' המושמץ, שדווקא נותן אליפות סבירה, הוביל את הסרבים עם 20 נקודות, אוגנין אסקרביץ' הוסיף 14, כששבעה סרבים קולעים בדאבל פיגרס. פאדי אל חאטיב הוביל את לבנון עם 12 נקודות.

בית א': צרפת-ניגריה 53:64

עוד בבית א', צרפת הצליחה להשיג את ניצחונה השני בטורניר, אחרי שגברה 53:64 על ניגריה. אחרי שהניגרים הדהימו את העולם עם ניצחון על אלופת העולם סרביה, הם חזרו לפרופורציות עם שני הפסדים - לונצואלה החלשה והיום לצרפת.

צרפת פתחה עם הגנה חזקה, שהגבילה את הניגרים ל-7 נקודות ברבע הראשון ו-8 בשני. עם יתרון 17 כבר אחרי 20 דקות, המשחק כבר למעשה היה סגור במחצית, מה שאיפשר למאמן הצרפתי לתת דקות מנוחה לכוכביו. הרבו לקלוע לצרפת: ג'לאבל 14 (ו-7 ריבאונדים), דיארה 9. לניגריה: אודוקה 15, מואונקה 14. טונג'י אוואג'ובי שיחק 10 דקות וסיים עם 0 נקודות ו-2 ריבאונדים.

בית ב': יפן-פנמה 61:78

המארחת יפן ידעה מראש שלא תהיה לה הזדמנות נוחה יותר להשיג ניצחון מאשר על פנמה החדשה, והיא אכן השיגה אותו. 18 נקודות של איגראשי ו-13 של אורימו הוליכו את היפנים לניצחון 61:78, שעדיין משאיר להם סיכוי לעלות לשלב הבא. אד קוטה קלע 6 נקודות ב-26 דקות, מה ששוב לא הספיק לנבחרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully