וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק יחכור מטוס עבור אוהדי בית"ר

יניב בן חקון

21.8.2006 / 8:37

האוהדים התלוננו כי חבילת המשחק מול דינמו בוקרשט בסופיה יקרה מדי, והבעלים נזעק לעזרתם. יצחקי קיבל תעודת שיחרור מצה"ל וחתם

ארקדי גאידמק יסבסד את חבילות הנסיעה של אוהדי בית"ר ירושלים לסופיה, למשחק גביע אופ"א מול דינמו בוקרשט ביום חמישי הקרוב.

אוהדים רבים התלוננו בימים האחרונים על כך שהיעד בו בחרה הקבוצה, בולגריה, הוא יקר מאוד והם יתקשו לעמוד בעלויות הנסיעה. לכן התקבלה בהנהלת בית"ר החלטה לנסות ולתמוך באוהדים שירצו לצאת עם הקבוצה למשחק באירופה.

אמנם, היו"ר ולדימיר שקלאר דאג כבר להוזיל בכמאה דולר כל חבילת משחק שתירכש על ידי האוהדים, אבל המחירים לטיסה פלוס שני לילות בסופיה עדיין יקרים (כ-700 דולר לאדם), ולכן כרגע נבחנת האפשרות לחכור מטוס שייצא ויחזור ביום המשחק. מטוס חכור צפוי להוריד את הוצאות האוהדים בצורה משמעותית ואתמול דיברו נציגיו של גאידמק על סכומים הנעים בין 100 ל-200 דולר לחבילה. בכל מקרה, היום צפויה להתקבל החלטה סופית בעניין.

אתמול (ראשון) נחתם הסכם אימוץ בין הקבוצה לבין חברת המט"ח, איזי פוקס. לפי ההסכם תקבל בית"ר 50 אלף דולר תמורת לקיחת חסות על מנויי הכבוד של הקבוצה. במסגרת ההסכם תעניק איזי פוקס הטבות מיוחדות לכל מנויי הכבוד.

מילובאן מירוסביץ', שלא נרשם בזמן לגביע אופ"א, לא ימריא עם הקבוצה לבולגריה ויעבוד בארץ לפי תוכנית אימונים שיקבל ממאמן הכושר, דרור שמשון.

היום תקיים בית"ר אימון אחרון לפני היציאה לסופיה ותמריא מחר בבוקר לבולגריה. ברק יצחקי הגיע אתמול למשרדי המועדון עם תעודת השחרור מצה"ל ומיד חתם על חוזה אזרחי ראשון בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully