וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער עולה

21.8.2006 / 8:07

רוג'ריו סני עבר את צי'לאברט עם צמד בתיקו של סאו פאולו, וקבע שיא לשוער עם 64 שערים. טבז: "זה היה משחקי האחרון בקורינתיאנס"

שוער סאו פאולו, רוג'ריו סני, רשם אתמול (ראשון) שיא יחודי כשחלף על פני השוער הפרגוואי, לואיס צי'לאברט, ועלה למקום הראשון כשוער שרשם לזכותו הכי הרבה שערים. סני כבש צמד בתיקו 2:2 של קבוצתו מול קרוזריו, והעלה את מאזנו ל-64 שערים.

הערב של סני התחיל דווקא לא טוב, כשמגינו, אלכס סילבה, היטה כדור שחדר לשערו. קרוזריו עלתה ל-0:2 משער של מיצ'ל. סני התחיל להתעורר כשעצר פנדל של ואגנר, ובדקה ה-41 כבר צימק בבעיטה חופשית. בדקה ה-62 קבע השוער את תוצאת המשחק בבעיטה מהנקודה הלבנה.

"זה נחמד לקבוע את השיא", אמר סני, "אבל מה שבאמת נכנס להיסטוריה זה זכייה בתארים, וזה מה שנתן לי את הסיפוק הגדול ביותר לאורך השנים".

הפסדה של סנטוס בבית 2:0 לואסקו דה גאמה (הפסד ביתי ראשון אחרי 21 משחקים רצופים), והתיקו 1:1 של אינטרנסיונאל עם פלמראס, משאיר את סאו פאולו במקום הראשון עם פער 3 נקודות.

קורינתיאנס ניצחה בבית 0:1 את בוטופאגו מבישול של קרלוס טבז, ונחלצה מעל הקו האדום. החלוץ הארגנטינאי, שרוצה לעזוב, אמר בסיום כי יתכן מאוד וזה היה משחקו האחרון בקבוצה.

תוצאות נוספות:

פלומיננזה - סנטה קרוז 1:1
פורטזלה - חובנטוד 1:4
פיגוארנשה - אתלטיקו פראננשה 3:3
פראנה - טאו קיטאנו 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully