וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה זכתה בסופר קאפ הספרדי

21.8.2006 / 0:53

ניצחה בגומלין את מחזיקת הגביע אספניול 0:3 והשלימה ניצחון 0:4 במפגש הכפול. דקו כבש צמד וצ'אבי השלים את החגיגה

ברצלונה, אלופת ספרד ואלופת אירופה, הוסיפה לעצמה הערב (ראשון) תואר נוסף לארון המפואר, הראשון מבין שישה אפשריים העונה, כשזכתה בסופר קופה הספרדי, כשניצחה בגומלין את יריבתה העירונית אספניול, במשחק שהתקיים בקמפ נואו. במשחק הראשון בין השתיים, שהתקיים ביום חמישי באצטדיון האולימפי במונז'ואיק, ניצחה בארסה 0:1. למרות שמדובר רק בחודש אוגוסט הקיצי, הבלאוגראנה נראים בכושר שיא, עם משחק קבוצתי יפה לעין ומהיר, בדיוק כמו בחודשים הטובים של הקבוצה בעונה שעברה. וזה עוד לפני שילובם האמיתי של שני שחקני הרכש מיובנטוס, ליליאן תוראם וג'יאנלוקה זמברוטה.

ברצלונה - אספניול 0:3 (0:4 בסיכום שני המשחקים)

החגיגה של ברצלונה החלה כבר בדקה השלישית, כשרונאלדיניו התנהל באגף שמאל, תיעתע במגן על קצה הרחבה, והרים כדור למרכז הרחבה. צ'אבי הגיע בזמן ונגח בעוצמה פנימה את ה-0:1. מלבד השער, צ'אבי נתן הלילה הצגה, עם ניהול משחק מהיר ויעיל בחלק הקדמי של המגרש. 9 דקות מאוחר יותר כבר נכבש השער השני. בלטי קיבל כדור מצוין מימין ושלח כדור רוחב מדוייק לדקו, שכבש מקרוב. 0:2 מרשים. בדקה ה-39 הגיע מבצע קבוצתי משולב בו מסי עבר שחקן, מסר לצד ימין של הרחבה לאטו, וזה הרים כדור לרונאלדיניו. הברזילאי, שנראה כי השיל מעצמו את הכושר הדלוח של המונדיאל, עצר את הכדור, הטעה לצד ימין, עבר את המגן לצד שמאל, אבל מול השוער גילגל החוצה.

תוראם נכנס כמחליף בתחילת המחצית השניה, וגם גודיונסן זכה לטעם את דשא הקמפ נואו לראשונה במשחק רשמי, אבל מי שגנב את ההצגה היה דקו, שהשלים צמד בדקה ה-61 עם השער היפה במשחק. בלטי, שהיה מצוין, פרץ שוב מימין והגביה כדור למרכז הרחבה, דקו היה במקום כדי להפציץ את הרשת בחצי מספרת ולקבוע את תוצאת המשחק.

המשימה הבאה של רונאדליניו, דקו והחברים תהיה כבר ביום שישי הקרוב, כאשר המטרה היא להניף את גביע הסופר קאפ האירופי במשחק שיתקיים במונאקו. ברצלונה תגיע הפעם בתור אלופת אירופה ותתמודד מול קבוצה ספרדית אחרת, סביליה, מחזיקת גביע אופ"א. בין לבין, ביום שלישי יתקיים המשחק על גביע גאמפר המסורתי, כשהקטלונים יפגשו את באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully