וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות דחתה את בקשת בית"ר להחליף את יום המשחק

אסף שקד

20.8.2006 / 23:08

לטענת בית"ר ירושלים, אין לה זמן להתכונן כראוי לפתיחת הליגה מול מכבי ת"א בשל הסמיכות למשחק נגד דינמו בוקרשט

ההתאחדות לכדורגל דחתה הערב (ראשון) את בקשתה של בית"ר ירושלים להעביר את משחק פתיחת הליגה מול מכבי ת"א, מיום ראשון ליום שני. לטענת בית"ר, הסמיכות בין משחק המוקדמות בגביע אופ"א נגד דינמו בוקרשט בסופיה ביום חמישי, ממנו תחזור רק ביום שישי בבוקר, תמנע מבית"ר הכנה ראויה למשחק פתיחת הליגה ביום ראשון. מכבי ת"א כבר הגיבה בנושא וטענה כי אין בכוונתה לדחות את המשחק.

מילובאן מירוסביץ' שנרשם באיחור למשחקי אופ"א, ישאר בישראל בסופו של דבר ולא יטוס עם שאר הקבוצה לבולגריה. עם זאת יעבור בכל יום אימונים אישיים אותם הכין לו מאמן הכושר דרור שמשון.

היום לפני האימון ביצע מאיר הרוש את החלפת מספרי החולצות באופן רשמי בין פרננדס, בנאדו ובואטנג. כבר בתחילת השבוע לקח פרננדס את חולצה מספר 7 בה השתמש עד לעונה הזאת עידן מליחי ופינה את חולצה מספר 20 עבור דרק בואטנג שמרגע נחיתתו בארץ חשק במספר זה. מי שנהנה מהחלפת המספרים זהו אריק בנאדו ששיחק אתמול עם חולצה מספר 28, אך היום זכה לשוב למספר המקורי שלו - 4. בנאדו אגב לא ייכלל בסגל המשחק מול דינמו בוקרשט וזאת משום שהוא רשום כשחקן מכבי חיפה בסיבוב זה של המשחקים באירופה. במידה ובית"ר תעלה לשל הבא הוא יירשם כשחקן בית"ר.

חברת המט"ח איזי פורקס, חתמה היום על חוזה אימוץ בסך 50 אלף דולר עם קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. Easy forex תיקח חסות על מנויי יציע הכבוד של הקבוצה כשבמסגרת ההסכם תעניק החברה למנויי הכבוד של בית"ר הטבות מיוחדות במהלך העונה, החל מיומן שנתי מהודר בכריכת עור וכלה בהטבה כספית בפתיחת חשבון למסחר במט"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully