וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינג ז'ונווי זכה בגביע צפון אירלנד

20.8.2006 / 23:29

שחקן הסנוקר הסיני המוכשר הצליח לעצור בגמר את הכושר המצויין של רוני אוסליבן, כשניצח אותו 6:9 והרוויח 30 אלף פאונד

מי שביקש לקבל הוכחה נוספת שדינג ז'ונווי הוא הדבר הבא של הסנוקר בעולם, קיבל אותה הערב (ראשון), כשהסיני בן ה-19 זכה בגביע צפון אירלנד, אחרי שגבר במשחק הגמר על רוני אוסליבן 6:9.

אוסליבן פתח את הגמר ביתרון 1:3 וברייק מרשים של 115 נקודות בדרך. ז'ונווי הגיב בניצחונות בארבעה משחקונים רצופים, עם ברייקים של 103 ו-104 נקודות, בדרך ליתרון 3:5. מכאן הסיני שלט במפגש הזה, כשבמצב של 6:8 לטובתו מול אחד מגיבורי הילדות שלו, הוא שמר על קור רוח מרהיב ופירק את השולחן מול אוסליבן ההמום, בדרך לברייק של 83 נקודות שסגר עניין.

ז'ונווי, שיקווה להשיג העונה תוארים נוספים בטורנירים הגדולים יותר, זכה בפרס כספי של 30 אלף פאונד. אוסליבן הסתפק במחצית הסכום בתוספת 2,000 פאונד אותם הרוויח בזכות הברייק הגדול ביותר בטורניר (140 נקודות).

"זה היה משחק יותר קשה עבורי מאשר בניצחון בגמר אליפות בריטניה מול סטיב דייוויס", הודה הסיני בסיום, "הרגשתי לחץ לכל אורכו, והייתי חייב להתעלות על עצמי. זה טוב להתחיל ככה את העונה, ואולי בסופה אזכה באליפות העולם".

אוסליבן, ללא תואר דירוג כבר 18 חודשים, אמר בסיום באכזבה: "באתי לכאן ליהנות מהמשחק, ואם נהניתי, אז זה לא כל כך נורא שהפסדתי. עשיתי יותר מדי טעויות". לאחר מכן החמיא אוסליבן ליריבו: "אי אפשר להשוות בינו לבין שאר הצעירים. הוא כישרון טבעי, הוא לא עושה טעויות, ולכן הוא ווינר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully