וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "עם נמני יהיה חיבור"

20.8.2006 / 22:41

אלי כהן מאמין שהכוכב הגדול שלו יעזור למכבי ת"א להיראות טוב יותר בפתיחת ליגת העל. בינתיים, זה נראה רע ב-0:0 מול נתניה

מכבי ת"א קיוותה להשיג הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון העונה במסגרת רשמית, אבל אוהדיה שהגיעו למשחק מול מכבי נתניה בבלומפילד, זכו בקושי להזדמנות אחת רשמית לסיכון השער של היריבה. המשחק הסתיים בתיקו 0:0 ואכזב את מי שציפה למשהו ממכבי ת"א ומכבי נתניה החדשות. שני שחקנים, טברטקו קאלה מצד אחד ואובודו אוקוצ'ה מהצד השני, הצליחו איכשהו לגרום ל-90 הדקות האלו להיראות בשלבים מסויימים כמו כדורגל. לא יותר.

מכבי ת"א יכולה להתנחם בנקודה הראשונה שלה העונה בגביע הטוטו, מצד שני, בעוד שבוע בדיוק יש לה משחק מול בית"ר ירושלים במחזור הראשון בליגת העל. אלי כהן צריך לעשות הרבה חושבים באשר לסגל שלו ובעיקר בעניין משחק ההתקפה שלו, שחרק באופן מדאיג.

יכולת כזאת בוודאי שלא תספיק מול קבוצת המיליונרים, שתחזור ממשחק הגומלין מול דינמו בוקרשט. אלי גוטמן, מאמנה של מכבי נתניה, יכול להיות מרוצה גם מיכולתה של ההגנה ובעיקר מלואיס מרין הקוסטה ריקני. מצד שני, גם הוא חייב שידרוג משמעותי בהתקפה.

אבי נמני, שעדיין לא עבר בבקרה התקציבית, ישב הפעם ביציע והוא אמור לשחק במחזור הפתיחה בליגת העל מול בית"ר ירושלים. כמה שמכבי ת"א זקוקה לו.

תיאור המשחק

דקה 15 - הזדמנות ראשונה למכבי נתניה. אדריאן פיטו מרים כדור לאובודה אוקוצ'ה, שנוגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 34 - ג'ובאני רוסו מכניס כדור עומק למרדיקוביץ', אבל שטראובר מקדים אותו.

דקה 41 - מתפרצת למכבי נתניה. דדי בן דיין פורץ משמאל ומגביה לאוקוצ'ה, שנוגח חזק ממרכז הרחבה. טברטקו הודף מצויין.

דקה 47 - שכטר שולח כדור רוחב לאוקוצ'ה, שנוגח בפעם השלישית במשחק לכיוון השער ומחמיץ.

דקה 61 - שכטר מסובב כדור קרן מסוכן, קאלה הודף.

דקה 67 - אוקוצ'ה מטעה מצויין את מישאלוף ומתקדם לכיוון השער, אלא שקאלה מקדים אותו.

דקה 68 - אנסומבו מנסה להפתיע את קאלה מרחוק, אבל השוער הקרואטי קולט.

דקה 73 - שכטר, בפעולה נהדרת, פורץ משמאל לתוך הרחבה ושולח כדור רוחב לאופיר חיים, שמסתבך ומאבד אותו בסופו של דבר.

דקה 83 - עומר פרץ משתחרר מצד ימין אלכסונית ומצליח לסכן את השער של שטראובר.

הרכב מכבי ת"א: קאלה טברטקו, אבי יחיאל, משה מישאלוף (ליאור ז'אן, 70), מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, איוואן ראזיץ', יוסי שבחון, תמיר כהן (לירן כהן, 60), ג'ובאני רוסו (עומר פרץ, 75), משה ביטון, מילאן מרדיקוביץ'.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, אורן זיתוני (אבישי ז'אנו, 62), אדריאן פיטו (אופיר חיים, 66), טיינאן וולקר (ערן לוי, 49), אובודה אוקוצ'ה (דלה ימפולסקי, 82), איתי שכטר.

"עם אבי נמני יהיה יותר חיבור"

מאמנה של מכבי ת"א, אלי כהן, העדיף לשמור על אופטימיות והאשים בעיקר את תנאי מזג האוויר הקשים: "אני מרחם על השחקנים, קשה לשחק בתנאים כאלה. ידענו שהיריב יסתגר וינסה להפתיע אותנו במתפרצות. לא רצינו לחטוף שערים, הקבוצה עמדה נכון. אנחנו צריכים עוד להשתפר ולעבוד ואם להתחשב במזג האוויר, זה נראה יותר טוב.

"אם היינו סבלניים, היינו מנצחים את המשחקים הקודמים שלנו. הקבוצה מתחברת לאט לאט והזרים עשו שיפור. אני מקווה שנשתפר בשבוע הבא ורק שלא יהיה מזג אוויר כזה". לגבי המשחק מול בית"ר ירושלים אמר כהן: "בטוח יהיה יותר קשה, אבל זה משחק אחר. אני מקווה שעם אבי נמני יהיה יותר חיבור".

שוערה של מכבי נתניה, לירן שטראובר: "זה יום ההולדת שלי, אז ביקשתי לא לעבוד קשה מדי בשער. עבדנו נכון על המגרש, יצטרפו אלינו עוד כמה שחקנים ואני מקווה שבקרוב מאוד הסגל יושלם ונראה כדורגל יותר התקפי. היום שיחקנו יותר טקטי, החמצנו שני מצבים לשער בעוד שמכבי ת"א לא הגיעה למצב וזה מסכם את הכל".

אלי גוטמן החליט לשחרר את הנבחן הברזילאי וולקר אחרי המשחק. עוד סיפר המאמן שהוא יישב עם דניאל יאמר במהלך השבוע הקרוב כדי לדון איתו בהבאת חלוצים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully