וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלצ'ר חוזר לבני השרון

שגיא ניר

20.8.2006 / 17:11

הגארד הנהדר, שגמר את העונה שעברה אחרי פחות מחודש בגלל שבר במרפק, חתם לעונה אחת. הקבוצה תצרף לבלצ'ר וסיסה עוד שני זרים

בני השרון החתימה לעונה אחת את קוקי בלצ'ר, שפתח עימה את העונה האחרונה. בלצ'ר (28, 193) תפס אז במהרה את מקומו כמנהיג של בני השרון, אך כבר במחזור השלישי גמר את העונה לאחר ששבר בצורה קשה את מרפקו במשחק מול אליצור אשקלון.

בשבועות האחרונים עבר בלצ'ר בדיקות רפואיות מקיפות, שאישרו כי הוא החלים לחלוטין מהפציעה, ואף חזר להתאמן. בלצ'ר, שבשלושת המשחקים בעונה שעברה העמיד ממוצעים של 21.3 נקודות, 7.3 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו- 3 חטיפות, צפוי להגיע לפתיחת האימונים של בני השרון בעוד כשבועיים.

יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס: "אנחנו שמחים שקוקי חוזר לקבוצה. למרות שהספיק לשחק בה רק תקופה קצרה הוא השאיר רושם אדיר על כל מי שהכיר אותו. הוא היה המנהיג הבלתי מעורער והשחקן הכי טוב שלנו, ואין מאושרים מאיתנו לראות אותו חוזר. מבחינתנו הוא חוזר הביתה כאילו לעולם לא עזב, ואנחנו בטוחים שימשיך מאותו מקום".

אחרי החתמתם של בלצ'ר, עוסמאן סיסה, ארז כץ, סקוט גרינמן וניצן חנוכי, ממשיכים בבני השרון לחפש שני זרים נוספים, כמו גם שני ישראלים בעמדות הפורוורד. בקבוצה ממתינים לראות את ההתפתחויות בעניין גיא פניני, על מנת לראות האם יצטרכו למצוא מחליף לקפטן הקבוצה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully