וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות הכדורסל יארחו בסופיה

שגיא ניר

20.8.2006 / 15:55

הגברים והנשים יארחו את משחקי מוקדמות אליפות אירופה בבירת בולגריה. באיגוד ינסו להטיס את השחקנים ארצה בתום כל שני משחקים

משחקי הבית של נבחרות הגברים והנשים של ישראל במוקדמות אליפות אירופה ייערכו בסופיה בירת בולגריה, כך נקבע היום (ראשון). ההחלטה התאפשרה לאחר שבפיב"א נסוגו מהדרישה כי ישראל תשחק כל אחד ממשחקי הבית שלה במדינה אחרת, רעיון שהתקבל בזעם גדול באיגוד הכדורסל.

מחר ייצא מזכ"ל האיגוד יהודה שקמה לסופיה, על מנת לסגור סופית את הפרטים הטכניים. מחר תצא נבחרת הגברים לבולגריה, שם תערוך טורניר ידידות בורנה. אנשי האיגוד הבולגרי, שנבחרתם תקיים בעיר את משחקיה, התכוונו להציע לנבחרת לשחק גם היא באותו אולם אלא שאז התברר כי שתי הנבחרות מיועדות לשחק את משחקי הבית שלהן באותם מועדים, והרעיון נגנז.

"החלטנו שבסופיה יהיה הכי נוח. יש שם מלון שקרוב לשדה התעופה, ולאולם עצמו", אמר יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט, שהתייחס גם לניסיונות האיגוד למלא את האולם, המונה 2400 מקומות ישיבה, באוהדים. "נושא היהודים והישראלים בסופיה ייבדק. נעשה הכל כדי ליצור אוירה אוהדת לנבחרת. אני מקווה שעד שהנבחרת תגיע לסופיה, היא כבר תוכל להרגיש שם כמעט כמו בבית".

טרם הוחלט כיצד יראה לוח הזמנים החדש של הנבחרת, והאם היא תישאר באירופה לכל אורך תקופת המוקדמות, תקופה של כמעט שלושה שבועות. "פנינו ל-5 סוכנויות נסיעות כדי לקבל הצעות מחיר, בתקווה שנוכל לחזור לארץ אחרי כל שני משחקים כדי לתת לשחקנים יום מנוחה בבית", סיפר אולמרט, שהתייחס שוב להחלטת פיב"א. "אפשר לכעוס, אבל צריך ללכת הלאה כי אין זמן לפילוסופיה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully